Klientska zóna ČSOB Poisťovne

Svoje poistenia máte k dispozícii v ČSOB SmartBanking alebo v internetbankingu Moja ČSOB v záložke Moje poistenie. Nájdete tu na jednom mieste všetky zmluvy, dôležité informácie alebo môžete jednoducho zaplatiť poistenie online.

Ako sa prihlásiť

Online, rýchlo a efektívne

Nemusíte byť bohatý

Prehľad aktuálnych a ukončených poistných zmlúv

Nemusíte byť expertom

Online platba poistného

Správa poistných udalostí a doloženie potrebných dokumentov

 

Ako sa dostanem k svojim poistným zmluvám?

Ak ešte nemáte prístup do ČSOB SmartBanking alebo do Moja ČSOB

K zriadeniu prístupu online vám stačí občiansky preukaz a kamera na smartfóne. Nie je nutné zriadenie bežného bankového účtu. Celý proces zvládnete na pár klikov:


 

Vyplníte osobné údaje

Podpíšete online zmluvu

Nastavíte si PIN

 

Potrebujete pomôcť? Pozrite si často kladené otázky alebo nám zavolajte na 02 5966 8844.

Ak ste už klient

01
Prihláste sa

do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking alebo do Moja ČSOB

02
Prezerajte a spravujte svoje poistenie

v ČSOB SmartBanking v časti Moje poistenie alebo v internetbankingu Moja ČSOB v menu Moje Poistenie a dostanete sa na prehľad svojich poistení

Prihlásiť sa


 

Zoznámte sa s funkciami Klientskej zóny ČSOB Poisťovne

Už žiadne čakanie v rade v pobočke. Klientska zóna v ČSOB SmartBanking a internetbankingu Moja ČSOB vám umožňuje mať aktuálne informácie o svojich poistných zmluvách 24/7 a bez zbytočného papierovania.

Online platba poistného a nedoplatkov

Zelená karta k PZP

Nahlásenie poistnej udalosti online

Zriadenie alebo zmena elektronickej korešpondencie

Prehľad aktuálnych a ukončených poistných zmlúv

Prehľad poistných udalostí

Doplnenie EČV a technického preukazu online

 

Pozrite sa, ako jednoducho môžete využívať Klientsku zónu

 

Často kladené otázky

Nie, nemusíte si založiť bežný účet v ČSOB. K prehľadu poistných zmlúv sa viete dostať aj tak, že si zriadite online prístup a prihlásite sa prostredníctvom IPPID a PIN do Klientskej zóny v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking alebo v internetbankingu Moja ČSOB.

Identifikačné číslo (IPPID) je 8-miestne neprenosné číslo pridelené pri zriadení online prístupu, toto číslo sa nemení. PIN kód si môžete ľubovoľne meniť. Prihlasovacie údaje sú totožné pre mobilné aplikácie ČSOB SmartBanking a ČSOB SmartToken, aj internetbanking Moja ČSOB.

Klientsku zónu ČSOB Poisťovne nájdete v aplikácií ČSOB SmartBanking v časti Moje poistenie alebo v internetbankingu Moja ČSOB v sekcii Poistenie. Po prihlásení uvidíte na jednom mieste prehľad svojich poistení a ak ste klient ČSOB Banky, aj svoje bankové produkty.

K úspešnému prihláseniu je potrebné, aby ste mali viac ako 18 rokov, boli občanom SR s trvalým pobytom na Slovensku, nemali osobitný vzťah k ČSOB Finančnej skupine a neboli politicky exponovaná osoba. Musíte mať vygenerovaný IPPID a PIN a stiahnutú aplikáciu ČSOB SmartBanking a ČSOB SmartToken pre účely dvojstupňového overenia.

Prihláste sa pomocou IPPID a PIN do aplikácie ČSOB SmartBanking v časti Moje poistenie nájdete všetky svoje poistné produkty, alebo do internetbankingu Moja ČSOB v časti Poistenie. Ak nie ste klientom ČSOB Banky, potrebujete získať prístupové údaje IPPID a PIN.

Pre prístup k vašim online poisteniam je potrebný IPPID a PIN, ktoré slúžia na prihlásenie sa do ČSOB SmartBankingu a internetbankingu Moja ČSOB, kde online poistenia uvidíte. Získate ich vytvorením online účtu pre prihlásenie v ČSOB bez produktu len za 5 minút. Po úspešnom vytvorení vám príde e-mail s vaším číslom IPPID. Posledným krokom je nastavenie PIN kódu podľa vašich preferencií.

Poistenie nájdete v aplikácií ČSOB SmartBanking v časti Moje poistenie a v internetbankingu Moja ČSOB v sekcii Poistenie.

Z bezpečnostných dôvodov je potrebné overiť sa pomocou tvárovej biometrie, overiť doklad totožnosti a overiť kontrolu živosti. Každé overenie je vhodné vykonávať pri dobrých svetelných podmienkach a bez protisvetla. Pri fotení občianskeho preukazu dbajte na to, aby bol doklad položený na rovnej ploche, dostatočne osvetlený a bez odleskov, umiestnený priamo vo vyznačenom rámiku, bez rozmazania.

Pri tvárovej biometrii vytvorte fotografiu bez prekrytia tváre a hlavy bez okuliarov, čiapky alebo rúška a majte rovnomerne osvetlenú tvár umiestnenú priamo vo vyznačenom kruhu.

Po vytvorení fotografie ostaňte v rovnakej polohe a pokračujte kontrolou živosti. Na obrazovke sledujte pohyb guľôčky iba očami, nehýbte pri tom celou hlavou. Zhotovená fotografia ani kontrola živosti nie je následne uložená vo Vašom profile, slúži len na overenie vašej totožnosti.

Ak ste prihlasovanie k svojim poisteniam v priebehu procesu zatvorili, môžete kedykoľvek začať odznova. Informácie, ktoré ste pri zriaďovaní online prístupu vyplnili, sa z bezpečnostných dôvodov neukladajú.

Skúsení poradcovia v pobočkách ČSOB sú pripravení pomôcť vám s akýmikoľvek otázkami o ČSOB službách a produktoch. Ak potrebujete zriadiť, zmeniť, alebo zrušiť účet, môžete tak spraviť v ktorejkoľvek pobočke ČSOB alebo zavolajte na Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303.

Ak sa vám nedarí dokončiť proces zriadenia online prístupu, môžete využiť Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303 alebo môžete navštíviť ktorúkoľvek pobočku ČSOB.