Havarijné poistenie auta -Kasko za skvelú cenu | ČSOB
Havarijné poistenie - KASKO
- poisťujeme nové aj jazdené autá
- NON-STOP asistenčné služby v cene poistenia
- možnosť výberu spoluúčastí - FIX 50 €, FIX 100 € alebo 5% (min. 150 €)
Havarijné poistenie vozidla
Poistenie je určené pre osobné a dodávkové motorové vozidlá do 3,5 tony vrátane štandardnej alebo mimoriadnej výbavy. K novému alebo aj k existujúcemu poisteniu vášho vozidla si môžete zriadiť pripoistenia podľa vlastného výberu.
S našim poistením získate
- Poistné krytie poškodenia alebo zničenia vozidla v prípade: havárie, krádeže, živelnej pohromy, vandalizmu alebo hlodavcami,
- možnosť poistiť si nové alebo jazdené automobily,
- platnosť poistenia v rámci krajín Európy a Turecka,
- NONSTOP asistenčné služby.
Ďalšie výhody poistenia
- Zľava na produkty ČSOB Finančnej skupiny a zľava pri ročnej platbe poistného,
- možnosť výberu sumy spoluúčasti,
- možnosť nahlásiť poistnú udalosť jednoducho online,
- voliteľné pripoistenia ďalších rizík.
Naša ponuka v balíku poistenia
Plné havarijné poistenie
Havárie
Živelné udalosti
Hlodavce
Vandalizmus
Odcudzenie vozidla
Asistenčné služby
Čiastočné havarijné poistenie
Havárie
Živelné udalosti
Vandalizmus
Hlodavce
Odcudzenie vozidla
Asistenčné služby
Voliteľné pripoistenia k havarijnému poisteniu
poistenie finančnej straty (GAP), vhodné najmä pre nové autá,
poistenie skiel (s výnimkou strešných a panoramatických okien),
úrazové poistenie prepravovaných osôb vrátane vodiča,
poistenie batožiny,
poistenie náhradného vozidla.
Ako zriadiť poistenie online
Vypočítate cenu poistenia.
Vyplníte vaše osobné údaje a údaje o vozidle.
Uhradíte platbu za poistné online alebo prevodom.
Zmluvné dokumenty vám doručíme e-mailom.
Najčastejšie otázky
Ako môžem nahlásiť poistnú udalosť?
Stala sa vám škoda? Vyberte si spôsob, ako chcete nahlásiť poistnú udalosť:
- online formulárom na nahlasovanie poistnej udalosti
- telefonicky na čísle 0850 311 312 (zo SR) alebo +421 2 5966 6997 (zo zahraničia)
Kedy začína krytie?
Ak poistenie vzniká zaplatením poistného v súlade s Návrhom poistnej zmluvy, krytie začína dňom uvedeným v Návrhu poistnej zmluvy ako začiatok poistenia za predpokladu, že stanovené poistné ste uhradili najneskôr v deň predchádzajúci začiatku poistenia. Ak je poistenie dojednané s okamžitou platnosťou, potom musí byť prvá splátka uhradená ešte v ten istý deň a začiatok krytia nastane dňom, hodinou a minútou uvedeným v Návrhu poistnej zmluve ako začiatok poistenia. Ak poistenie vzniká podpisom poistnej zmluvy, krytie začína o nultej hodine dňa začiatku poistenia.
Kde platí krytie poistenia?
Havarijné poistenie vrátane dojednaných pripoistení sa vzťahuje na poistné udalosti, ku ktorým došlo v priebehu trvania poistenia a ktoré vám ako poistenému vzniknú na geografickom území dohodnutom v poistnej zmluve, t. j. všetky štáty Európy a Turecko.
Zahŕňa havarijné poistenie aj poškodenie vozidla hlodavcami?
Áno, havarijné poistenie záhŕňa aj poškodenie vozidla hlodavcami.
Ako vypovedať zmluvu u vášho poskytovateľa poistenia
Pre zriadenie PZP u nás je potrebné, aby ste vypovedali zmluvu u vášho poskytovateľa poistenia. Výpoveď môžete podať najneskôr 6 týždňov pred koncom poistného obdobia. Vyplňte formulár pre výpoveď poistenia a odovzdajte ho vašej poisťovni jedným z nasledovných spôsobov:
- zaslaním na adresu vašej poisťovne,
- odovzdaním osobne v pobočke. Nezabudnite si vyžiadať potvrdenie o prevzatí formulára.
Ako môžem vypovedať poistnú zmluvu?
Poistenie zrušíte vypovedaním zmluvy. Výpoveď poistnej zmluvy (ďalej PZ) môžete podať najneskôr 6 týždňov pred výročím uzatvorenia PZ, tzn. pred automatickým ročným zúčtovaním.
Výpoveď PZ, resp. podpísanú žiadosť o zrušenie PZ môžete doručiť nasledovnými spôsobmi:
- v písomnej forme na adresu: ČSOB Poisťovňa, a.s., Žižkova 11, 81102 Bratislava,
- elektronicky zaslaním scanu alebo fotografie podpísanej výpovede na e-mailovú adresu poistovna@csob.sk.
Viac informácii vám ochotne poskytneme na čísle 0850 111 303.
Aká je územná platnosť poistenia?
Platnosť poistenia na jednotlivých územiach nájdete na zelenej karte. V prípade pripoistenia skiel vozidla je platnosť uvedená rovnako na zelenej karte. Pripoistenie stretu vozidla so zverou, živelnej udalosti a krádeže vozidla má územnú platnosť len v rámci Slovenskej republiky.
Môžem si poistiť aj vozidlo so zahraničnou EČV??
Poistenie motorového vozidla so zahraničnou evidenčnou značkou neumožňujeme.
Môžem si poistiť aj prívesný vozík?
V rámci havarijného poistenia neumožňujeme pripoistenie prívesného vozíka.
Ako zistím rok výroby motorového vozidla?
Dátum výroby motorového vozidla nájdete v položke B v technickom preukaze.
Kto je poistník a kto je poistený?
Poistník je osoba, ktorá uzatvára poistnú zmluvu, na základe čoho jej vzniká povinnosť platiť poistné. Poistený je majiteľ motorového vozidla.
Kde nájdem VS (variabilný symbol) k platbe poistného?
Variabilný symbol je zároveň číslom vašej poistnej zmluvy. Splátku poistného uhradíte jednoducho elektronicky platobnou kartou alebo cez kód na https://www.csob.sk/online-platba-poistneho.
Ako mám doplniť alebo zmeniť údaje v poistnej zmluve?
Údaje môžete zmeniť u svojho sprostredkovateľa/obchodného zástupcu alebo prostredníctvom Infolinky Poisťovne na čísle 0850 111 303 alebo e-mailovej adrese poistovna@csob.sk.
Je potrebné doložiť fotodokumentáciu auta?
Po uzatvorení havarijného poistenia vám príde e-mail s odkazom, kam vložíte potrebnú fotodokumentáciu. Ak ide o nové motorové vozidlo, prevzaté najneskôr v deň začiatku poistenia, stačí zaslať preberací protokol vozidla na poistovna@csob.sk.
Asistenčná služba k poisteniu
Asistenčné služby k havarijnému poisteniu vám poskytujú nasledovné služby:
- oprava vozidla na mieste,
- odtiahnutie a úschova vozidla v prípade poruchy alebo havárie,
- pri strate kľúčov otvorenie a výmena zámku,
- pomoc pri defekte pneumatiky,
- pokračovanie v ceste v prípade krádeže vozidla,
- doprava vozidla na územie SR pri oprave nad 7 dní,
- vyslanie náhradného vodiča pri hospitalizácii vodiča po nehode,
- pomoc v prípade zámeny paliva alebo pri spotrebovaní paliva,
- asistencia pri štartovaní po vybití batérie,
- odovzdanie odkazu blízkej osobe pri poruche, nehode alebo v tiesni.
V prípade poruchy alebo havárie volajte na nonstop telefónne číslo:
+421 2 4445 0050
Aktuálny zmluvný partner ČSOB Poisťovne, poskytujúci klientom asistenčné služby, je spoločnosť AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Príklady zo života
Havária
V neprehľadnej križovatke klient nedal prednosť a spôsobil haváriu s následnou škodou na vozidle za 17 430€.
Počas jazdy v kolóne sa nepodarilo klientovi dobrzdiť a narazil do vozidla idúceho pred ním. Havária si vyžiadala opravu za 9 694 €.
Klient v mikrospánku narazil do kamióna a následne do stromu, čím došlo k značnému poškodeniu ľavej strany vozidla. Škoda predstavovala 10 463 €.
V daždi dostal klient šmyk na diaľnici a nárazom do zvodidiel si spôsobil škodu vo výške 6 178 €.
Odcudzené auto
Odcudzením auta neznámym páchateľom vznikla klientovi škoda za 17 283 €.
Z dvora rodinného domu neznámy páchateľ odcudzil vozidlo, čím spôsobil klientovi škodu 7 250 €.
Klient parkoval na parkovisku pred domom, ráno našiel poškodené zamykanie a vykradnuté vozidlo. Vznikla mu škoda za 4 953 €.
Vandalizmus
Neznámy páchateľ rozbil zadné sklo a poškodil kufor vozidla, čím spôsobil škodu 4 357 €.
Klientovi vznikla škoda vo výške 3 748 €, keď mu neznámy páchateľ úmyselne oškrel celé auto cudzím predmetom a rozbil zadné svetlá.
Živel
Počas cesty začala búrka so silným krupobitím, ktoré spôsobilo priehlbiny na karosérií vozidla. Náklady na opravu si vyžiadali 4 748 €.
Vznietenie v motorovej časti vozidla zapríčinilo škodu 3 905 €.
Poškodené čelné sklo
Kamienok spod kolies prechádzajúceho nákladného auta trafil čelné sklo na aute klienta. Keďže to bolo sklo s dažďovým senzorom, výmena sa vyšplhala na 538 €. Poisťovňa výmenu preplatila po odpočítaní iba 15 € spoluúčasti, keďže klient mal uzatvorené pripoistenie skiel.
Stret so zverou
Srnka skočila náhle do vozovky a ani intenzívne brzdenie nezabránilo čelnej zrážke. Oprava poškodeného vozidla stála 6 135 €.
Asistenčné služby
Nonstop asistenčné služby ocenil aj klient, ktorému sa počas nočnej cesty z Nitry do Košíc pokazilo vozidlo. Asistenčnou službou privolaný technik zhodnotil, že vozidlo nie je možné opraviť na mieste a zabezpečil odtiahnutie do najbližšieho servisu. Klient sa ubytoval v blízkom moteli a na druhý deň, po oprave vozidla pokračoval v ceste do Košíc. Náklady za odtiahnutie a ubytovanie poisťovňa preplatila v plnej výške.
Máte záujem o Havarijné poistenie?
Vyberte si z ponuky balíkov a pripoistení a poistite sa jednoducho online.
Zriadiť onlineTelefonická konzultácia
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB Poisťovne.
Zavoláme vám alebo zavolajte 0850 111 303Osobná konzultácia
Naplánujte si stretnutie v jednej z vybraných pobočiek.
Prednostne vás obslúžime.
Telefonická konzultácia
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB Banky.
Zavolajte nám