Z bezpečnostných dôvodov budete čoskoro automaticky odhlásený.

Do odhlásenia zostáva minút a sekúnd.

Vážený návštevník,

používate internetový prehliadač, ktorý z dôvodu bezpečnosti a používateľského komfortu už nepodporujeme. Ak sa rozhodnete pokračovať v prehliadaní s Vaším starým prehliadačom, stránky nebudú fungovať správne.

Pre plnohodnotný zážitok použite, prosím, novší prehliadač (napríklad Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge).

Zatvoriť
#csrfToken()
EN

Moja ČSOB - internetbanking novej generácie

Prinášame nový zážitok zo správy financií, staré funkcionality v novom šate.

Čo nájdete v Moja ČSOB?

Prehľad financií

Na jednom mieste nájdete všetky bankové produkty, možnosť zriadiť nové služby online, jednoduché platby a históriu pohybov aj v grafickej podobe.

Platobné transakcie

SEPA platby, cezhraničné platby, trvalý príkaz či úhrada splátky kreditnej karty.

Nákup online

Bez návštevy pobočky si zriadite hypotéku, bežný účet, úver, povolené prečerpanie, kreditnú kartu a sporenie.

Schránka zmlúv

Všetky vaše zmluvy a informácie o nákupnom procese nájdete v schránke Moje zmluvy.

Zoznam všetkých funkcionalít Moja ČSOB

Všetky bankové produkty na jednom mieste

Prehľad financií:

  • Zoznam všetkých účtov
  • Detaily účtov
  • Zostatky na účtoch
  • Pohyby na účtoch
  • Čakajúce platby
  • Blokované položky
  • Zoznam kariet

Osobné údaje klienta:

  • Trvalá a korešpondenčná adresa
  • Kontaktné údaje

Výpisy:

  • Nastavenie šablóny výpisu
  • Zoznam výpisov v pdf a XML
  • Automatické preposielanie výpisu na e-mail
  • Export pohybov do xlsx alebo csv

Manažment:

  • Trvalé príkazy
  • Súhlasy s inkasom
  • Šablóny SEPA
  • Šablóny cezhraničné
  • Hromadné šablóny
  • Notifikácie (Info24) na SMS a e-mail
  • Zobrazenie PINu k plat. karte
  • Zmena PINu do ELB
  • Blokovanie platobnej karty

Platobné operácie:

  • SEPA platby
  • Hromadné platby
  • Cezhraničné platby
  • Splátky kreditnej karty
  • Opakovanie platby
  • Spätná platba
  • Zrušenie platby z čakajúcich platieb
  • Prevod zo sporiaceho účtu

SmartToken
Bezpečné internetové bankovníctvo

ČSOB Vám prináša nový bezpečnostný prvok pre správu Vašich financií.

Implementácia nového bezpečnostného prvku je v súlade s technickými štandardmi na silnú autentifikáciu klienta.

  • SmartToken je mobilná aplikácia, ktorá slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta a elektronický podpis odosielaných príkazov v službe MOJA ČSOB, ČSOB API a aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking.
  • Každý vygenerovaný kód je jedinečný a jeho platnosť je časovo obmedzená.
  • Aplikáciu je nutné pred prvým použitím aktivovať.
  • Nová aplikácia SmartToken je dostupná v obchodoch Google Play a App Store pre operačné systémy Android od verzie (5+) a iOS od verzie (11+),
  • Do aplikácie sa prihlasujete svojimi prístupovými dátami do Vášho Elektronického bankovníctva.
  • Aplikáciu deaktivujete jej odinštalovaním z Vášho mobilného zariadenia.

Ako si aktivujem SmartToken?

  1. Najprv je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery
    Apple app store Goole play App gallery
    Apple app storeGoole playApp gallery
  2. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje IPPID a PIN
  3. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte

Ako používať SmartToken v Moja ČSOB?

  1. Pri prihlasovaní do Moja ČSOB po zadaní IPPID a PIN oskenujte farebný obrázok.
  2. Zadajte heslo pre SmartToken.
  3. Prepíšte vygenerovaný kód do Moja ČSOB.

Ako si aktivujem SmartBanking?

  1. Zadajte vaše identifikačné číslo IPPID a PIN v aplikácii SmartBanking.
  2. Otvorte aplikáciu Smart Token a zadajte heslo.
  3. Po vložení kódu potvrďte aktiváciu ČSOB SmartBanking
 
 

Často kladené otázky

Čo je Moja ČSOB a prečo je dôležitá?

Moja ČSOB je internet banking novej generácie. Na jednom mieste nájdete jednoduchú správu vlastných prostriedkov a rýchly prehľad o všetkých využívaných bankových produktoch. Navyše, ak máte záujem o úver, nový účet, kreditnú kartu či povolené prečerpanie účtu, cez online nákup si ich v Moja ČSOB ľahko zriadite odkiaľkoľvek.

Ako sa prihlásim do Moja ČSOB?

Do zóny Moja ČSOB sa môžete prihlásiť s rovnakými údajmi ako do internet bankingu. Ak ste zabudli svoje Identifikačné číslo, nájdete ho aj v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, sekcia Môj profil.

Prečo ČSOB prešla na SmartToken?

Pre prihlásenie do Moja ČSOB je nutné vykonať dvojfaktorové overenie pomocou SmartTokenu. Povinná dvojfaktorová identifikácia vychádza z legislatívnych nariadení a je platná pre všetky banky v EÚ. SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia a je jediným overovacím riešením pre prihlásenie do internetbankingu Moja ČSOB a podpisovanie operácií.

Aké výhody má pre mňa Moja ČSOB?

Klientska zóna Moja ČSOB ponúka moderný dizajn odpovedajúci súčasným trendom, ktorý je optimalizovaný pre obrazovku vášho počítača alebo tabletu. Je plnohodnotným partnerom mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, ktorú ste si zvykli využívať na svojom smartfóne.

Vďaka technologickej vyspelosti celej platformy bude Moja ČSOB postupne dynamicky aktualizovaná a doplnená funkciami, ktoré vám uľahčia každodennú správu financií.

Nájdem v Moja ČSOB všetky dôležité funkcie?

Najpoužívanejšie funkcie má Moja ČSOB už teraz. Ďalšie postupne pridávame, aby vám pri finálnom spustení žiadna funkcia nechýbala. Aj naďalej bude klientska zóna Moja ČSOB pravidelne inovovaná, a to aj na základe vašich námetov.

Podporované webové prehliadače

Pre prístup do internetbankingu Moja ČSOB môžete využiť ktorýkoľvek z nasledujúcich prehliadačov v aktuálnej alebo predošlej verzii:

Iné webové prehliadače alebo staršie verzie nemusia fungovať správne. Dôrazne odporúčame využívať jeden z podporovaných prehliadačov.

 

Váš názor

Moja ČSOB sa bude aj naďalej vyvíjať a získavať nové funkcionality, ktoré vám uľahčia digitálnu správu financií. Ak máte otázky, prípadne by ste sa chceli podeliť s vaším názorom, neváhajte nás kontaktovať.

Chcem vám napísať