Moja ČSOB - ČSOB
Čo ponúka internetbanking Moja ČSOB?

Prehľad financií
Všetky bankové transakcie nájdete na jednom mieste.
Zriadenie produktov online
Produkty si môžete zriadiť online bez návštevy pobočky.
Prístup k zmluvám
Všetky svoje zmluvy nájdete v schránke Zmluvy a dokumenty v časti Môj profil.
Moje produkty
- Účty
- Platobné karty
- Žiadosti do banky
Môj profil
- Osobné údaje
- Zmluvy a dokumenty
- Zmena PIN kódu
- Notifikácie
Platby a prehľady
- SEPA platba
- Hromadná platba
- Cezhraničná platba
- Trvalé príkazy
- Súhlasy s inkasom
- Splátka kreditnej karty
- Prevod zo sporiaceho účtu
- Platobné šablóny
- Pohyby a výpisy
Moje poistenia
- Prehľad poistných zmlúv
- Stav poistnej udalosti
- Žiadosti do poisťovne
Online poistné služby
- Nahlásenie poistnej udalosti
- Online platba poistného
- Elektronická korešpondencia
- Zoznam a správa poistných produktov
Online ponuky
- Moje ponuky
- Smart účet
- Sporiaci účet
- Ponuka áut a motoriek ihneď
- Produktové kalkulačky
Podnikateľské produkty
- Platobný terminál
- Platobná brána
- Podnikateľský úver
- Podnikateľský účet
Čo je IPPID?
8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva ČSOB
Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, vyskúšajte tieto možnosti:
Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:
ČSOB SmartToken
Bezpečné elektronické bankovníctvo
Aplikácia ČSOB SmartToken slúži na:
- Aktivovanie ČSOB SmartBanking
- Prihlasovanie do internetbankingu Moja ČSOB
- Potvrdenie platieb na internete
- Overenie činnosti v internetbankingu Moja ČSOB
- Každý vygenerovaný kód je jedinečný a platí len obmedzený čas.
- Pred prvým použitím je nutné aplikáciu aktivovať prístupovými údajmi do elektronického bankovníctva.
- Novú aplikáciu ČSOB SmartToken nájdete v obchodoch Google Play, App Store a App Gallery. Podporované sú operačné systémy Android od verzie 9+ a iOS od verzie 14+. Vždy skontrolujte, či máte aktuálnu verziu.
- Do aplikácie sa prihlásite HESLOM, ktoré si zvolíte pri aktivácii ČSOB SmartToken. Malo by sa odlišovať od PIN kódu pre elektronické bankovníctvo.
- Aplikáciu deaktivujete jej odinštalovaním z mobilného zariadenia.
- Pre overenie prihlásenia alebo potvrdenie transakcie stačí potvrdiť čakajúcu požiadavku v aplikácii ČSOB SmartToken. Na požiadavku o potvrdenie vás upozorní notifikácia.
Videonávody k ČSOB SmartToken
Aktivácia ČSOB SmartBankingu vo vašom mobile
Prihláste sa pár klikmi do Moja ČSOB
Bezpečné online nakupovanie s ČSOB SmartToken
Ako overíte platbu kartou na internete?
Pozrieť videonávod
Nastavenie nového PIN
PIN kód je dôležitý bezpečnostný prvok, ktorý umožňuje prístup do elektronického bankovníctva. Ak ste zabudli svoj PIN alebo si chcete nastaviť nový, pozrite si jednoduchý návod na nastavenie nového PIN.
Potrebujete pomôcť?
NONSTOP Infolinka ČSOB Banky
02 5966 8844E-mail:
info@csob.sk