Internetbanking Moja ČSOB

Elektronické bankovníctvo v pohodlí vášho domova.

Potrebujete pomoc? Poradíme vám aj v časti Často kladené otázky →

Čo nájdete v Moja ČSOB?

Prehľad financií

Na jednom mieste nájdete všetky bankové produkty, možnosť zriadiť nové služby online, jednoduché platby a históriu pohybov aj v grafickej podobe.

Platobné transakcie

SEPA platby, cezhraničné platby, trvalý príkaz či úhrada splátky kreditnej karty.

Nákup online

Bez návštevy pobočky si zriadite spotrebný úver, kreditnú kartu, či povolené prečerpanie na bežnom účte. Refinancujte si svoje úvery, prípadne požiadajte o miniúver online.

Schránka zmlúv

Všetky vaše zmluvy a informácie o nákupnom procese nájdete v schránke Zmluvy a dokumenty v časti Môj profil.

Zoznam všetkých funkcionalít Moja ČSOB

Všetky bankové produkty na jednom mieste

Prehľad financií:

  • Zoznam všetkých účtov
  • Detaily účtov
  • Zostatky na účtoch
  • Pohyby na účtoch
  • Čakajúce platby
  • Blokované položky
  • Zoznam kariet

Osobné údaje klienta:

  • Trvalá a korešpondenčná adresa
  • Kontaktné údaje

Výpisy:

  • Nastavenie šablóny výpisu
  • Zoznam výpisov v pdf a XML
  • Automatické preposielanie výpisu na e-mail
  • Export pohybov do pdf, xlsx alebo csv

Manažment:

  • Trvalé príkazy
  • Súhlasy s inkasom
  • Šablóny SEPA
  • Šablóny cezhraničné
  • Hromadné šablóny
  • Notifikácie (Info24) na SMS a e-mail
  • Zobrazenie PINu k plat. karte
  • Zmena PINu do ELB
  • Blokovanie platobnej karty

Platobné operácie:

  • SEPA platby
  • Hromadné platby
  • Cezhraničné platby
  • Splátky kreditnej karty
  • Opakovanie platby
  • Spätná platba
  • Zrušenie platby z čakajúcich platieb
  • Prevod zo sporiaceho účtu

ČSOB SmartToken
Bezpečné internetové bankovníctvo

ČSOB Vám prináša nový bezpečnostný prvok pre správu Vašich financií.

Implementácia nového bezpečnostného prvku je v súlade s technickými štandardmi na silnú autentifikáciu klienta.

  • Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta, elektronický podpis odosielaných príkazov v internetbankingu Moja ČSOB a zároveň pre aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking či potvrdenie internetovej 3-D Secure platby.
  • Každý vygenerovaný kód je jedinečný a jeho platnosť je časovo obmedzená.
  • Aplikáciu je nutné pred prvým použitím aktivovať svojimi prístupovými údajmi do Vášho elektronického bankovníctva.
  • Nová aplikácia ČSOB SmartToken je dostupná v obchodoch Google Play , App Store a App Gallery pre operačné systémy Android od verzie (5+) a iOS od verzie (11+).
  • Do aplikácie sa prihlasujete heslom, ktoré si zvolíte pri aktivácii.
  • Aplikáciu deaktivujete jej odinštalovaním z Vášho mobilného zariadenia.
  • Verzia 2.1 prináša online používanie SmartTokenu aj v internetbankingu MOJA ČSOB. Po otvorení aplikácie ČSOB SmartToken stačí čakajúcu požiadavku potvrdiť, čím overíte prihlásenie alebo podpíšete transakciu. Na požiadavku pre potvrdenie prihlásenia, alebo podpísania transakcie môžete byť upozornený notifikáciou.

Ako si aktivujem ČSOB SmartToken?

  1. Najprv je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery.

    Apple app storeApple app store
    Goole playGoole play
    App galleryApp gallery
  2. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje IPPID* a PIN
  3. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte

Ako používať ONLINE ČSOB SmartToken v Moja ČSOB?

  1. Pri prihlásení do Moja ČSOB po zadaní IPPID* a PIN Vám banka zašle notifikáciu, ktorá bude obsahovať potvrdenie prihlásenia.
  2. Otvorte notifikáciu a následne zadajte Vaše heslo do SmartTokenu.
  3. V SmartTokene potvrďte alebo zamietnite požadovanú aktivitu.

Ako si aktivujem SmartBanking prostredníctvom ONLINE SmartTokenu?

  1. Po zadaní IPPID* a PIN v aplikácii SmartBanking Vám banka zašle notifikáciu, ktorá bude obsahovať potvrdenie aktivácie SmartBankingu.
  2. Otvorte notifikáciu a následne zadajte Vaše heslo do SmartTokenu.
  3. V SmartTokene potvrďte alebo zamietnite požadovanú aktivitu (aktiváciu SmartBankingu).

* IPPID je identifikačné číslo, ktoré používate na prihlásenie do elektronického bankovníctva. Môžete ho nájsť vo svojom SmartBankingu v časti „Môj profil“, vyhľadať vo svojej doručenej pošte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB" alebo zavolajte na naše Kontaktné centrum 02 5966 8844.

Videonávod na nastavenie nového PIN

PIN kód je dôležitý bezpečnostný prvok, ktorý umožňuje prístup do elektronického bankovníctva. Ak ste zabudli svoj PIN alebo si chcete nastaviť nový, pozrite si jednoduchý návod na nastavenie nového PIN.

 

Ako overím internetovú platbu u obchodníka, ktorý podporuje 3-D Secure platbu?

  1. U internetového predajcu zvoľte spôsob platby kartou.
  2. Budete vyzvaný platobnou bránou na overenie transakcie. Toto okno nezatvárajte.
  3. Kliknite na push notifikáciu, ktorú ste pri platbe obdržali alebo otvorte priamo aplikáciu ČSOB SmartToken.
  4. Overte sa pomocou kódu alebo biometrie.
  5. Po potvrdení sa vráťte do webového prehliadača, kde budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka.

 

Často kladené otázky

Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.

Do Moja ČSOB sa prihlasujete pomocou svojho Identifikačného čísla a PIN. Ak ste zabudli svoje Identifikačné číslo, nájdete ho aj v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, sekcia Môj profil.

Pre prihlásenie do Moja ČSOB je nutné vykonať dvojfaktorové overenie pomocou SmartTokenu. Povinná dvojfaktorová identifikácia vychádza z legislatívnych nariadení a je platná pre všetky banky v EÚ. ČSOB SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia a je jediným overovacím riešením pre prihlásenie do internetbankingu Moja ČSOB a podpisovanie operácií.

Pre prístup do internetbankingu Moja ČSOB môžete využiť ktorýkoľvek z nasledujúcich prehliadačov v aktuálnej alebo predošlej verzii:

Iné webové prehliadače alebo staršie verzie nemusia fungovať správne. Dôrazne odporúčame využívať jeden z podporovaných prehliadačov.

Skontrolujte, či je Vaše zariadenie pripojené k dátam a či platba nie je v čakajúcich overeniach.

Skontrolujte, či je Vaša aplikácia aktualizovaná na najnovšiu dostupnú verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je aj naďalej podporovaný pre prípad akejkoľvek komplikácie s overením pomocou aplikácie.

3D Secure slúži pre čo najbezpečnejšie vykonanie platieb kartou u internetových predajcov. Internetovú platbu potvrdíte použitím aplikácie ČSOB SmartToken, alebo jednorazovým kódom, ktorý obdržíte formou sms.

Obchodníci, ktorí podporujú 3D Secure internetovú platbu, sú označení logom VISA Secure alebo Mastercard ID Check.

IPPID je identifikačné číslo, ktoré používate na prihlásenie do elektronického bankovníctva. Môžete ho nájsť vo svojom SmartBankingu v časti „Môj profil“, vyhľadať vo svojej doručenej pošte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB" alebo zavolajte na naše Kontaktné centrum 02 5966 8844.

 

Váš názor

Moja ČSOB sa bude aj naďalej vyvíjať a získavať nové funkcionality, ktoré vám uľahčia digitálnu správu financií. Ak máte otázky, prípadne by ste sa chceli podeliť s vaším názorom, neváhajte nás kontaktovať.

Chcem vám napísať