Platobný terminál v mobile ČSOB SmartPOS

Jednoduchý a prenosný platobný terminál v mobilnom telefóne od ČSOB.

  • Prijímanie platieb bez mesačných poplatkov
  • Finálna provízia za transakcie od 0,99 %
  • Jednoduchá obsluha
  • Využitie kdekoľvek s dosahom mobilného signálu

Platobné terminály

S ČSOB SmartPOS už vaši zákazníci hotovosť potrebovať nebudú.

Nebudete potrebovať:

  • Ďalšie zariadenie, stačí vám mobilný telefón
  • Platiť mesačné poplatky za službu
 

Štyri podmienky fungovania ČSOB SmartPOS

Nemusíte byť bohatý

Zariadenie s OS Android 9.0 a vyššie

Nemusíte byť expertom

Zariadenie vybavené minimálne
64-bitovým procesorom

Nemusíte byť expertom

Podpora NFC technológie

Prístup do aplikácie Google Play


 

Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.

Napíšte nám

Ako si aktivujete ČSOB SmartPOS

Podpíšte zmluvu

Podpíšte zmluvu o akceptácií platobných kariet prostredníctvom kvalifikovaného elektronického podpisu alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB. Následne vám zašleme e-mail a SMS k aktivácii služby.

Stiahnite si aplikácie

Do vášho zariadenia si stiahnite aplikácie ČSOB SmartPOS a ČSOB SmartPOS kľúč.

ČSOB SmartPOS
ČSOB SmartPOS kľúč

Prihlásite sa

Prihláste sa do aplikácie ČSOB SmartPOS a aktivujte si službu. Prihlasovacie údaje a postup nájdete vo svojom e-maile.

ČSOB SmartPOS ako štandardný platobný terminál

Mobilný ČSOB SmartPOS umožňuje:

Zobraziť transakčnú históriu

Stornovať už prijatú platbu

Prijímať bezkontaktné platby aj platby so zadaním PIN-u

Prijímať platby s variabilným symbolom

Výhodné cenové podmienky

Za využívanie ČSOB SmartPOS neplatíte žiadne mesačné poplatky. Platíte len za realizované transakcie. Z každej transakcie len 0,99 %.

  • Cena provízie je finálna bez ďalších poplatkov za transakcie
  • Uvedená cena je platná pre regulované spotrebiteľské karty vydané v Európskej únii

Akceptované platobné karty

Pomocou ČSOB SmartPOS je možné akceptovať nasledovné druhy platobných kariet:

 

 

Všeobecné informácie

Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB banky.

alebo zavolajte

0850 111 990

Technická podpora

Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.

Často kladené otázky

Áno, na prijatie platby je potrebné, aby bolo zariadenie pripojené na internet, či už prostredníctvom mobilných dát alebo WiFi pripojenia.

Aplikácia SmartPOS kľúč sa zobrazuje na zariadeniach, ktoré spĺňajú technické podmienky na inštaláciu aplikácie ČSOB SmartPOS . Ak zariadenie nespĺňa túto požiadavku, aplikácia SmartPOS kľúč sa v Google Play nezobrazí.

Áno, je to v poriadku, pri stiahnutí ČSOB SmartPOS sa v mobile zobrazí biela ikonka.

Na link vo verifikačnom e-maile je potrebné kliknúť z mobilu, v ktorom je nainštalovaný SmartPOS.

V tomto prípade je potrebné napísať mail na akceptaciakariet@csob.sk, požiadat o deaktiváciu služby na pôvodnom zariadení a následne si aktivovať SmartPOS na novom zariadení. Je to bezplatné, a nebude vám účtovaný žiadny poplatok za reinštaláciu.

ČSOB SmartPOS nie je možné využívať na mobilných telefónoch značky HUAWEI, pretože na nich nie je možné využívať Google Play (vzhľadom na rozhodnutie spoločnosti Google).