Moja ČSOB - ČSOB
Čo ponúka internetbanking Moja ČSOB?

Prehľad financií
Všetky bankové transakcie nájdete na jednom mieste.
Zriadenie produktov online
Produkty si môžete zriadiť online bez návštevy pobočky.
Prístup k zmluvám
Všetky svoje zmluvy nájdete v schránke Zmluvy a dokumenty v časti Môj profil.
Moje produkty
- Účty
- Platobné karty
- Žiadosti do banky
Môj profil
- Osobné údaje
- Zmluvy a dokumenty
- Zmena PIN kódu
- Notifikácie
Platby a prehľady
- SEPA platba
- Hromadná platba
- Cezhraničná platba
- Trvalé príkazy
- Súhlasy s inkasom
- Splátka kreditnej karty
- Prevod zo sporiaceho účtu
- Platobné šablóny
- Pohyby a výpisy
Moje poistenia
- Prehľad poistných zmlúv
- Stav poistnej udalosti
- Žiadosti do poisťovne
Online poistné služby
- Nahlásenie poistnej udalosti
- Online platba poistného
- Elektronická korešpondencia
- Zoznam a správa poistných produktov
Online ponuky
- Moje ponuky
- Smart účet
- Sporiaci účet
- Ponuka áut a motoriek ihneď
- Produktové kalkulačky
Podnikateľské produkty
- Platobný terminál
- Platobná brána
- Podnikateľský úver
- Podnikateľský účet
Čo je IPPID?
8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva ČSOB
Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, vyskúšajte tieto možnosti:
Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:
ČSOB SmartToken
Bezpečné elektronické bankovníctvo
Aplikácia ČSOB SmartToken slúži na:
- Každý vygenerovaný kód je jedinečný a platí len obmedzený čas.
- Pred prvým použitím je nutné aplikáciu aktivovať prístupovými údajmi do elektronického bankovníctva.
- Novú aplikáciu ČSOB SmartToken nájdete v obchodoch Google Play, App Store a App Gallery. Podporované sú operačné systémy Android od verzie 9+ a iOS od verzie 14+. Vždy skontrolujte, či máte aktuálnu verziu.
- Do aplikácie sa prihlásite HESLOM, ktoré si zvolíte pri aktivácii ČSOB SmartToken. Malo by sa odlišovať od PIN kódu pre elektronické bankovníctvo.
- Aplikáciu deaktivujete jej odinštalovaním z mobilného zariadenia.
- Pre overenie prihlásenia alebo potvrdenie transakcie stačí potvrdiť čakajúcu požiadavku v aplikácii ČSOB SmartToken. Na požiadavku o potvrdenie vás upozorní notifikácia.
Videonávody k ČSOB SmartToken
Aktivácia ČSOB SmartBankingu vo vašom mobile
Prihláste sa pár klikmi do Moja ČSOB
Bezpečné online nakupovanie s ČSOB SmartToken
Ako overíte platbu kartou na internete?
Pozrieť videonávod
Nastavenie nového PIN
PIN kód je dôležitý bezpečnostný prvok, ktorý umožňuje prístup do elektronického bankovníctva. Ak ste zabudli svoj PIN alebo si chcete nastaviť nový, pozrite si jednoduchý návod na nastavenie nového PIN.
Potrebujete pomôcť?
NONSTOP Infolinka ČSOB Banky
02 5966 8844E-mail:
info@csob.skČasto kladené otázky
Najskôr si stiahnite aplikáciu ČSOB SmartToken z obchodu App Store, Google Play alebo App Gallery. Pre jej aktiváciu zadajte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
IPPID je 8-miestne identifikačné číslo pridelené bankou, ktoré slúži na prihlásenie do elektronického bankovníctva.
Nájdete ho:
- Vo svojom konte ČSOB SmartBanking v časti Môj profil
- Opýtajte sa virtuálnej asistentky Kate. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID“
- Telefonicky na našej infolinke 02 5966 8844
Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou svojho identifikačného čísla IPPID a PIN. Ak ste zabudli identifikačné číslo, nájdete ho v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking v sekcii Môj profil.
Povinná dvojfaktorová identifikácia vychádza z legislatívnych nariadení a je platná pre všetky banky v Európskej únii. ČSOB SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia a je jediným overovacím riešením pre prihlásenie do internetbankingu Moja ČSOB a potvrdzovanie operácií.
Na prístup do internetbankingu Moja ČSOB môžete použiť ktorýkoľvek z nasledujúcich prehliadačov v aktuálnej alebo predchádzajúcej verzii:
Iné webové prehliadače alebo staršie verzie nemusia fungovať správne. Dôrazne odporúčame využívať jeden z podporovaných prehliadačov.
Skontrolujte, či je vaše zariadenie pripojené k internetu a či sa platba nenachádza v zozname čakajúcich overení.
Uistite sa, že aplikáciu máte aktualizovanú na najnovšiu verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je naďalej podporovaný pre prípad komplikácií s overením pomocou aplikácie ČSOB SmartToken.
3D Secure je bezpečnostný prvok pri online platbách kartou, ktorý overuje totožnosť držiteľa karty. Platbu potvrdíte v aplikácii ČSOB SmartToken. Táto technológia chráni vaše financie pred zneužitím. Prejsť na videonávod
Internetovú platbu potvrdíte použitím aplikácie ČSOB SmartToken alebo jednorazovým kódom, ktorý obdržíte formou SMS.
Obchodníci, ktorí podporujú 3D Secure internetové platby, sú označení logom VISA Secure alebo Mastercard ID Check.
V elektronickom bankovníctve môžete mať nastavený aktívny alebo pasívny prístup. V prípade aktívneho prístupu platia pre autorizačné nástroje nasledovné limity.
Odoslanú platbu môžete zrušiť najneskôr deň pred splatnosťou prostredníctvom elektronického bankovníctva. V ČSOB SmartBanking prejdite do sekcie Čakajúce platby a kliknite na riadok, v ktorom sa nachádza. Platbu môžete zrušiť aj v pobočke alebo cez kontaktné centrum najneskôr deň pred splatnosťou. Takéto služby sú spoplatnené podľa aktuálneho sadzobníka.