Internetbanking Moja ČSOB

Majte svoje financie vždy pod kontrolou – bezpečne, pohodlne a prehľadne na jednom mieste. S elektronickým bankovníctvom môžete využívať bankové služby kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Prejsť do Moja ČSOB

Čo ponúka internetbanking Moja ČSOB?

 

Prehľad financií

Všetky bankové transakcie nájdete na jednom mieste.

 

Zriadenie produktov online

Produkty si môžete zriadiť online bez návštevy pobočky.

 

Prístup k zmluvám

Všetky svoje zmluvy nájdete v schránke Zmluvy a dokumenty v časti Môj profil.

Moje produkty

  • Účty
  • Platobné karty
  • Žiadosti do banky

Môj profil

  • Osobné údaje
  • Zmluvy a dokumenty
  • Zmena PIN kódu
  • Notifikácie

Platby a prehľady

  • SEPA platba
  • Hromadná platba
  • Cezhraničná platba
  • Trvalé príkazy
  • Súhlasy s inkasom
  • Splátka kreditnej karty
  • Prevod zo sporiaceho účtu
  • Platobné šablóny
  • Pohyby a výpisy

Moje poistenia

  • Prehľad poistných zmlúv
  • Stav poistnej udalosti
  • Žiadosti do poisťovne

Online poistné služby

  • Nahlásenie poistnej udalosti
  • Online platba poistného
  • Elektronická korešpondencia
  • Zoznam a správa poistných produktov

Online ponuky

  • Moje ponuky
  • Smart účet
  • Sporiaci účet
  • Ponuka áut a motoriek ihneď
  • Produktové kalkulačky

Podnikateľské produkty

  • Platobný terminál
  • Platobná brána
  • Podnikateľský úver
  • Podnikateľský účet

Čo je IPPID?

8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva ČSOB

Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, vyskúšajte tieto možnosti:

Kate
Opýtajte sa virtuálnej asistentky Kate. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID“.
Aplikácia SmartBanking
IPPID je zobrazený v aplikácii SmartBanking (časť "Môj profil").
ČSOB Infolinka
Overte si IPPID telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 alebo osobne v pobočke ČSOB.

Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:

1.
Stiahnite si aplikáciu
Stiahnite si aplikáciu ČSOB SmartBanking a začnite proces digitálnej registrácie kliknutím na tlačidlo „Stať sa online klientom”.
2.
Vyplňte osobné údaje
Prejdite na proces overenia.
3.
Overte svoju totožnosť
Aby bola autentifikácia maximálne bezpečná, vašu totožnosť overíme pomocou skenovania občianskeho preukazu a tvárovej biometrie.
4.
Nastavte si PIN
V závere registrácie si nastavíte vlastný PIN, ktorý budete používať na prihlasovanie do aplikácie ČSOB SmartBanking.
5.
Získate IPPID
S identifikačným číslom IPPID môžete začať využívať služby ČSOB SmartBanking a internetbanking Moja ČSOB.

ČSOB SmartToken

Bezpečné elektronické bankovníctvo

Aplikácia ČSOB SmartToken slúži na:

  • Aktivovanie ČSOB SmartBanking
  • Prihlasovanie do internetbankingu Moja ČSOB
  • Potvrdenie platieb na internete
  • Overenie činnosti v internetbankingu Moja ČSOB
    • Každý vygenerovaný kód je jedinečný a platí len obmedzený čas.
    • Pred prvým použitím je nutné aplikáciu aktivovať prístupovými údajmi do elektronického bankovníctva.
    • Novú aplikáciu ČSOB SmartToken nájdete v obchodoch Google Play, App Store a App Gallery. Podporované sú operačné systémy Android od verzie 9+ a iOS od verzie 14+. Vždy skontrolujte, či máte aktuálnu verziu.
    • Do aplikácie sa prihlásite HESLOM, ktoré si zvolíte pri aktivácii ČSOB SmartToken. Malo by sa odlišovať od PIN kódu pre elektronické bankovníctvo.
    • Aplikáciu deaktivujete jej odinštalovaním z mobilného zariadenia.
    • Pre overenie prihlásenia alebo potvrdenie transakcie stačí potvrdiť čakajúcu požiadavku v aplikácii ČSOB SmartToken. Na požiadavku o potvrdenie vás upozorní notifikácia.

    Stiahnite si najnovšiu verziu aplikácie ČSOB SmartToken

    Nasmerujte kameru na QR kód a stiahnite si apku

    Google Play

    App Store

    App Gallery

    Videonávody k ČSOB SmartToken

    Aktivácia ČSOB SmartBankingu vo vašom mobile

    Prihláste sa pár klikmi do Moja ČSOB

    Bezpečné online nakupovanie s ČSOB SmartToken

    Ako overíte platbu kartou na internete?

    1.
    Zvoľte platbu kartou
    U internetového predajcu zvoľte spôsob platby kartou.
    Pozrieť videonávod
    2.
    Počkajte na overenie transakcie
    Na overenie transakcie budete vyzvaný platobnou bránou. Toto okno nezatvárajte.
    3.
    Push notifikácia
    Kliknite na push notifikáciu, ktorú ste obdržali pri platbe alebo otvorte aplikáciu ČSOB SmartToken.
    4.
    Potvrďte transakciu
    Transakciu potvrďte zadaním bezpečnostného kódu alebo použitím biometrického overenia.
    5.
    Vráťte sa do prehliadača
    Po potvrdení transakcie sa vráťte do webového prehliadača, kde budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka.

    Nastavenie nového PIN

    PIN kód je dôležitý bezpečnostný prvok, ktorý umožňuje prístup do elektronického bankovníctva. Ak ste zabudli svoj PIN alebo si chcete nastaviť nový, pozrite si jednoduchý návod na nastavenie nového PIN.

    Potrebujete pomôcť?

    Často kladené otázky

    Najskôr si stiahnite aplikáciu ČSOB SmartToken z obchodu App Store, Google Play alebo App Gallery. Pre jej aktiváciu zadajte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.

    IPPID je 8-miestne identifikačné číslo pridelené bankou, ktoré slúži na prihlásenie do elektronického bankovníctva.

    Nájdete ho:

    • Vo svojom konte ČSOB SmartBanking v časti Môj profil
    • Opýtajte sa virtuálnej asistentky Kate. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID“
    • Telefonicky na našej infolinke 02 5966 8844

    Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou svojho identifikačného čísla IPPID a PIN. Ak ste zabudli identifikačné číslo, nájdete ho v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking v sekcii Môj profil.

    Povinná dvojfaktorová identifikácia vychádza z legislatívnych nariadení a je platná pre všetky banky v Európskej únii. ČSOB SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia a je jediným overovacím riešením pre prihlásenie do internetbankingu Moja ČSOB a potvrdzovanie operácií.

    Na prístup do internetbankingu Moja ČSOB môžete použiť ktorýkoľvek z nasledujúcich prehliadačov v aktuálnej alebo predchádzajúcej verzii:

    Iné webové prehliadače alebo staršie verzie nemusia fungovať správne. Dôrazne odporúčame využívať jeden z podporovaných prehliadačov.

    Skontrolujte, či je vaše zariadenie pripojené k internetu a či sa platba nenachádza v zozname čakajúcich overení.

    Uistite sa, že aplikáciu máte aktualizovanú na najnovšiu verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je naďalej podporovaný pre prípad komplikácií s overením pomocou aplikácie ČSOB SmartToken.

    3D Secure je bezpečnostný prvok pri online platbách kartou, ktorý overuje totožnosť držiteľa karty. Platbu potvrdíte v aplikácii ČSOB SmartToken. Táto technológia chráni vaše financie pred zneužitím. Prejsť na videonávod

    Internetovú platbu potvrdíte použitím aplikácie ČSOB SmartToken alebo jednorazovým kódom, ktorý obdržíte formou SMS.

    Obchodníci, ktorí podporujú 3D Secure internetové platby, sú označení logom VISA Secure alebo Mastercard ID Check.

    V elektronickom bankovníctve môžete mať nastavený aktívny alebo pasívny prístup. V prípade aktívneho prístupu platia pre autorizačné nástroje nasledovné limity.

    Odoslanú platbu môžete zrušiť najneskôr deň pred splatnosťou prostredníctvom elektronického bankovníctva. V ČSOB SmartBanking prejdite do sekcie Čakajúce platby a kliknite na riadok, v ktorom sa nachádza. Platbu môžete zrušiť aj v pobočke alebo cez kontaktné centrum najneskôr deň pred splatnosťou. Takéto služby sú spoplatnené podľa aktuálneho sadzobníka.