Pomoc a podpora
Pomoc a podpora
Opýtajte sa našej virtuálnej asistentky Kate, ktorá je pre klientov dostupná 24/7 v aplikácii ČSOB SmartBanking.
10 najčastejších otázok klientov
Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.
Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou modrého tlačidla Internetbanking, umiestneného vpravo hore na hlavnej stránke www.csob.sk.
Výpis z účtu budete mať k dispozícii najneskôr do 3 dní od ukončenia obdobia, za ktoré je generovaný.
V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 02 5966 8844.
Ak ste si kartu zablokovali cez SmartBaning alebo internetbanking Moja ČSOB, viete si ju takým istým spôsobom aj odblokovať. Ide o dočasnú blokáciu karty. Trvalá blokácia karty je možná len cez ČSOB Infolinku 02 5966 8844 alebo na pobočke banky.
PIN k platobnej karte nájdete v internetbankingu Moja ČSOB alebo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.
V prípade, že ste majiteľom účtu, máte automaticky nastavený aktívny prístup s limitmi pre SmartToken 34 000 € pre transakciu a o zmenu je možné požiadať na ktorejkoľvek pobočke ČSOB. O zmenu pasívneho alebo aktívneho prístupu môže požiadať len majiteľ účtu. Limit na autorizačnom zariadení si určuje samotný disponent a o zmenu tohto limitu môže požiadať osobne na ktorejkoľvek pobočke ČSOB.
Kartu môžete používať hneď, ako si ju aktivujete vykonaním transakcie so zadaním PIN. Môže to byť napríklad výber hotovosti z bankomatu alebo platba na POS termináli.
Adresu na doručenie platobnej karty si overíte v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, prípadne telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844, alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB banky.
Často kladené otázky
Skúste najskôr nájsť odpoveď v našich často kladených otázkachŽiadosti do banky
Vaše žiadosti vybavíme online v appke a Moja ČSOBTipy na zlepšenie
Pomôžte nám zlepšiť a skvalitniť naše službyReklamácie
Na podanie reklamácie využite naše digitálne kanályŽiadosť o kontakt
Napíšte nám alebo si dohodnite stretnutie na pobočkeVaša žiadosť môže byť podaná online v Internetbakingu Moja ČSOB
Vaša žiadosť môže byť podaná online v Internetbakingu Moja ČSOB
Po prihlásení budete rovno presmerovaný do Žiadosti do banky. Vašu žiadosť viete jednoducho vyriešiť aj v našej aplikácii SmartBanking.