Kontakty | ČSOB
Banka
Potrebujete pomoc? Poradíme vám aj v časti Často kladené otázky
NONSTOP Infolinka ČSOB Banky
0850 111 777
zo Slovenska
NONSTOP Infolinka ČSOB Banky
+421 2 5966 8844
zo zahraničia
Infolinka ČSOB Poisťovňa
0850 111 303
Po - Pia: 8:00 - 17:00
Vyťaženosť Infolinky
Poisťovňa
Infolinka ČSOB Poisťovňa
0850 111 303
zo Slovenska
Po - Pia: 8:00 - 17:00
Asistenčná služba
+421 2 4445 0050
Stavebná sporiteľňa
Infolinka ČSOB Stavebná sporiteľňa
0800 111 303
zo Slovenska
Po - Pia: 8:30 - 17:00
Infolinka ČSOB Stavebná sporiteľňa
+421 2 5966 8844
zo zahraničia
Po - Pia: 8:30 - 17:00
Leasing
Infolinka ČSOB Leasing
02 / 6820 2111
Po - Pia: 8:00 - 17:00
Poradenstvo a objednávanie do servisu
0850 123 522
Po - Pia: 8:00 - 17:00
Asistenčná služba a náhradné vozidlo
0850 123 057
NONSTOP 24 hodín denne
Potrebujete poradiť? Zistite ako rýchlo a jednoducho vyriešiť najčastejšie otázky.
Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou modrého tlačidla Internetbanking, umiestneného vpravo hore na hlavnej stránke www.csob.sk.
Kartu môžete používať hneď, ako si ju aktivujete vykonaním transakcie so zadaním PIN. Môže to byť napríklad výber hotovosti z bankomatu alebo platba na POS termináli.
Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta, elektronický podpis odosielaných príkazov v internetbankingu Moja ČSOB a zároveň pre aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking či potvrdenie internetovej 3-D Secure platby. Po potvrdení platby v SmartTokene je potrebné vrátiť sa na stránku obchodníka pre korektné prebehnutie platby.
Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.
PIN k platobnej karte nájdete v internetbankingu Moja ČSOB alebo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.
V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 0850 111 777.
V prípade, že ste majiteľom účtu, máte automaticky nastavený aktívny prístup s limitmi pre SmartToken 34 000 € pre transakciu a o zmenu je možné požiadať na ktorejkoľvek pobočke ČSOB. O zmenu pasívneho alebo aktívneho prístupu môže požiadať len majiteľ účtu. Limit na autorizačnom zariadení si určuje samotný disponent a o zmenu tohto limitu môže požiadať osobne na ktorejkoľvek pobočke ČSOB.
Ak ste si kartu zablokovali cez SmartBaning alebo internetbanking Moja ČSOB, viete si ju takým istým spôsobom aj odblokovať. Ide o dočasnú blokáciu karty. Trvalá blokácia karty je možná len cez ČSOB Infolinku 0850 111 777 alebo na pobočke banky.
Adresu na doručenie platobnej karty si overíte v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, prípadne telefonicky na ČSOB Infolinke 0850 111 777, alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB banky.
Hľadáte niečo iné? Ďalšie rady nájdete v časti Často kladené otázky