Kde nás nájdete

Zistite ako rýchlo a jednoducho vyriešiť situácie aj z pohodlia domova

Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.


Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou modrého tlačidla Internetbanking, umiestneného vpravo hore na hlavnej stránke www.csob.sk.

Ak ste si kartu zablokovali cez SmartBaning alebo internetbanking Moja ČSOB, viete si ju takým istým spôsobom aj odblokovať. Ide o dočasnú blokáciu karty. Trvalá blokácia karty je možná len cez ČSOB Infolinku 02 5966 8844 alebo na pobočke banky.

Výpis z účtu budete mať k dispozícii najneskôr do 3 dní od ukončenia obdobia, za ktoré je generovaný.

Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.

PIN k platobnej karte nájdete v internetbankingu Moja ČSOB alebo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.

V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 02 5966 8844.

V prípade, že ste majiteľom účtu, máte automaticky nastavený aktívny prístup s limitmi pre SmartToken 34 000 € pre transakciu a o zmenu je možné požiadať na ktorejkoľvek pobočke ČSOB. O zmenu pasívneho alebo aktívneho prístupu môže požiadať len majiteľ účtu. Limit na autorizačnom zariadení si určuje samotný disponent a o zmenu tohto limitu môže požiadať osobne na ktorejkoľvek pobočke ČSOB.

Kartu môžete používať hneď, ako si ju aktivujete vykonaním transakcie so zadaním PIN. Môže to byť napríklad výber hotovosti z bankomatu alebo platba na POS termináli.

Adresu na doručenie platobnej karty si overíte v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, prípadne telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844, alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB banky.

KateHľadáte niečo iné? Spýtajte sa našej virtuálnej asistentky Kate v aplikácii SmartBanking.

Banka

NONSTOP Infolinka ČSOB Banky

02 5966 8844

zo Slovenska

NONSTOP Infolinka ČSOB Banky

+421 2 5966 8844

zo zahraničia

Infolinka ČSOB Poisťovňa

0850 111 303

Po - Pia: 8:00 - 17:00

Vyťaženosť Infolinky

00:00 Nízka vyťaženosť linky
00
 
 
03
 
 
06
 
 
09
 
 
12
 
 
15
 
 
18
 
 
21
 
23
 
 
 

Písomne sme vám k dispozícii na e-mailovej adrese info@csob.sk alebo cez náš kontaktný formulár.

V aplikácii SmartBanking vám pomôže naša virtuálna asistentka Kate.

Na Infolinke ČSOB Banky vám poradíme a pomôžeme so správou účtov a transakcií, s elektronickým bankovníctvom a online službami, platobnými kartami a inými všeobecnými informáciami o službách a produktoch banky.

Ak potrebujete informácie o poistení a poistných produktoch, kontaktujte, prosím, Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303.


Priame telefónne čísla

Služba

Pracovné dni

Víkendy a sviatky

Volania zo SR

Volania zo zahraničia

BusinessBanking, BusinessBanking Lite
Pracovné dni07:00 - 21:00
Víkendy a sviatkynedostupná
Volania zo SR0850 123 113
Volania zo zahraničia+421 2 5966 8390
MultiCash
Pracovné dni07:00 - 21:00
Víkendy a sviatkynedostupná
Volania zo SR0850 111 133
Volania zo zahraničia+421 2 5966 8390
Blokácia platobnej karty
Pracovné dninonstop
Víkendy a sviatkynonstop
Volania zo SR02/59668230
Volania zo zahraničia+421 2 5966 8230

Názov a sídlo spoločnosti

Československá obchodná banka, a.s.
Žižkova 11
811 02 Bratislava

IČO

36 854 140

IČ DPH

SK 702 00 002 18

BIC/SWIFT kód

CEKOSKBX

Podateľňa

Československá obchodná banka, a.s.
Žižkova 11 (prízemie, budova pod bralom)
811 02 Bratislava

Úradné hodiny

7:30 - 12:00, 12:30 - 14:30

Zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu
Bratislava III, oddiel Sa, vložka č. 4314/B

Banku dohliada
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1
813 25 Bratislava