Návod na nastavenie PIN pre exOTP klientov

 

1. Na stránke MOJA ČSOB v sekcii PRIHLÁSENIE, je potrebné pre nastavenie nového PIN kódu / hesla kliknúť na sekciu „Zabudol som PIN / Generovať nový

2. Následne budete vyzvaný na zadanie Identifikačného čísla (Vášho bývalého PIDu), mobilného tel. čísla a Vašej e-mailovej adresy. Je potrebné, aby ste tieto kontaktné údaje mali aktualizované v našej databáze

3. Kliknete na tlačidlo “Pokračovať”

4. Na ďalšej strane si vytvárate svoj vlastný PIN kód / heslo, ktoré budete využívať na prihlasovanie do služieb elektronického bankovníctva MOJA ČSOB

5. V poslednom kroku Vám budú doručené kódy formou SMS a e-mailu na potvrdenie a dokončenie nastavenia nového PIN kódu / hesla do služieb elektronického bankovníctva MOJA ČSOB. Na doplnenie kódov máte 5 minút. (Zariadenie musí mať stredoeurópsky čas)

6. Prvá časť kódu Vám bude zaslaná SMS, tento trojčíselný kód prepíšete do tabuľky „Zadajte kód z telefónu“

7. Druhá časť kódu Vám bude zaslaná e-mailom, tento trojčíselný kód prepíšete do tabuľky „Zadajte kód z emailu“

8. Následne stlačíte tlačidlo „Odoslať“

9. Akonáhle sa Váš PIN kód úspešne nastaví, je možné prejsť na prihlásenie do elektronického bankovníctva

10. Pre prihlásenie použijete Vaše Identifikačné číslo (Váš bývalý PID) a vložíte PIN kód, ktorý ste si nastavili v sekcii „Zabudol som PIN / Generovať nový“

11. Kliknete na tlačidlo „Prihlásiť sa“ a následne Vám bude doručený prihlasovací kód formou SMS, ktorý prepíšete do tabuľky „ Autentifikačný kód“ a prejdete na tlačidlo „Potvrdiť“