Klientska zóna
Klientska zóna ČSOB Poisťovne
Svoje poistenia máte k dispozícii v internetbankingu Moja ČSOB v záložke Moje poistenie. Nájdete tu na jednom mieste všetky zmluvy, dôležité informácie alebo môžete jednoducho zaplatiť poistenie online.
Online, rýchlo a efektívne
Prehľad aktuálnych a ukončených poistných zmlúv
Online platba poistného
Správa poistných udalostí a doloženie potrebných dokumentov
Ako sa dostanem k svojim poistným zmluvám?
Ak ešte nemáte prístup do Moja ČSOB
K zriadeniu prístupu online vám stačí občiansky preukaz, kamera na smartfóne alebo webkamera. Nie je nutné zriadenie bežného bankového účtu. Celý proces zvládnete na pár klikov:
Potrebujete pomôcť? Pozrite si často kladené otázky alebo nám zavolajte na 0850 111 777.
Ste už naším klientom?
01
Prihláste sa
do Moja ČSOB
02
Prezerajte a spravujte svoje poistenie
v menu "Moje poistenie"
a dostanete sa na prehľad svojich poisteni
Zoznámte sa s funkciami Klientskej zóny ČSOB Poisťovne
Už žiadne čakanie v rade v pobočke. Klientska zóna v internetbankingu Moja ČSOB vám umožňuje mať aktuálne informácie o svojich poistných zmluvách 24/7 a bez zbytočného papierovania.
Online platba poistného
Zelená karta k PZP
Nahlásenie poistnej udalosti online
Zriadenie alebo zmena elektronickej korešpondencie
Prehľad aktuálnych a ukončených poistných zmlúv
Prehľad poistných udalostí
Doplnenie EČV a technického preukazu online
Pozrite sa, ako jednoducho môžete využívať Klientsku zónu
Často kladené otázky
Nie nemusíte si založiť bežný účet v ČSOB Banke. K prehľadu poistných zmlúv sa viete dostať aj ako poistný klient tak, že si zriadite online prístup a prihlásite sa prostredníctvom IPPID a PIN do Klientskej zóny v Moja ČSOB.
Identifikačné číslo (IPPID) je 8-miestne číslo pridelené pri zriadení online prístupu. Zatiaľ, čo PIN kód si môžete ľubovoľne meniť, identifikačné číslo máte pridelené natrvalo. Tieto údaje sú totožné pre internetbanking Moja ČSOB aj pre mobilné aplikácie ČSOB SmartBanking a ČSOB SmartToken.
Klientsku zónu ČSOB Poisťovne nájdete v sekcii internetbankingu Moja ČSOB. Po prihlásení do Moja ČSOB uvidíte na jednom mieste prehľad svojich poistných produktov, ak ste klientom ČSOB Banky aj svoje bankové produkty.
K úspešnému prihláseniu je potrebné, aby ste mali viac ako 18 rokov, boli občanom SR s trvalým pobytom na Slovensku, vlastnili občiansky preukaz SR, nemali osobitný vzťah k ČSOB Finančnej skupine a neboli politicky exponovaná osoba. Musíte mať vygenerovaný IPPID a PIN a stiahnutú aplikáciu ČSOB SmartToken pre účely dvojstupňového overenia.
Prihláste sa pomocou IPPID a PIN do Moja ČSOB a v časti Poistenie nájdete všetky svoje poistné produkty.
Ak nie ste klientom ČSOB Banky, potrebujete získať prístupové údaje IPPID a PIN.
Pre prístup k vašim online poisteniam je potrebný IPPID a PIN, ktoré slúžia na prihlásenie sa do internetbankingu Moja ČSOB, kde online poistenia uvidíte. Získate ich vytvorením online účtu v ČSOB bez produktu len za 5 minút. Po úspešnom vytvorení vám príde e-mail s vaším číslom IPPID. Posledným krokom je nastavenie PIN kódu podľa vašich preferencií.
Vaše poistenie nájdete v internetbankingu Moja ČSOB, v sekcii Poistenie.
Z bezpečnostných dôvodov je potrebné overiť sa pomocou tvárovej biometrie, overiť doklad totožnosti a overiť kontrolu živosti. Každé overenie je vhodné vykonávať pri dobrých svetelných podmienkach a bez protisvetla. Pri fotení občianskeho preukazu dbajte na to, aby bol doklad položený na rovnej ploche, dostatočne osvetlený a bez odleskov, umiestnený priamo vo vyznačenom rámiku, bez rozmazania.
Pri tvárovej biometrii vytvorte fotografiu bez prekrytia tváre a hlavy bez okuliarov, čiapky alebo rúška a majte rovnomerne osvetlenú tvár umiestnenú priamo vo vyznačenom kruhu.
Po vytvorení fotografie ostaňte v rovnakej polohe a pokračujte kontrolou živosti. Na obrazovke sledujte pohyb guľôčky iba očami, nehýbte pri tom celou hlavou. Zhotovená fotografia ani kontrola živosti nie je následne uložená vo Vašom profile, slúži len na overenie vašej totožnosti.
Ak ste prihlasovanie k svojim poisteniam v priebehu procesu zatvorili, môžete sa kedykoľvek vrátiť a začať odznova. Informácie, ktoré ste pri zriaďovaní online prístupu vyplnili, sa z bezpečnostných dôvodov neukladajú.
Naši skúsení poradcovia v pobočkách ČSOB sú pripravení pomôcť vám s akýmikoľvek otázkami o ČSOB službách a produktoch . Ak potrebujete zriadiť, zmeniť, alebo zrušiť účet, môžete tak spraviť v ktorejkoľvek pobočke ČSOB alebo zavolajte na Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303.
Ak sa vám nedarí dokončiť proces zriadenia online prístupu, môžete využiť Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303 alebo môžete navštíviť ktorúkoľvek pobočku ČSOB, kde vám vyškolení pracovníci poskytnú údaje (IPPID a PIN) potrebné na prihlásenie sa do Klientskej zóny.
Pokiaľ sú vaše údaje na poistných zmluvách nesprávne, je potrebné sa obrátiť na Infolinku ČSOB Poisťovne 0850 111 303.