Banka

Potrebujete pomoc? Poradíme vám aj v časti Často kladené otázky

NONSTOP Infolinka ČSOB Banky

0850 111 777

zo Slovenska

NONSTOP Infolinka ČSOB Banky

+421 2 5966 8844

zo zahraničia

Infolinka ČSOB Poisťovňa

0850 111 303

Po - Pia: 8:00 - 17:00

Vyťaženosť Infolinky

00:00 Nízka vyťaženosť linky
00
 
 
03
 
 
06
 
 
09
 
 
12
 
 
15
 
 
18
 
 
21
 
23
 
 
 
alebo nás kontaktujte na e-mail: info@csob.sk

Poisťovňa

Infolinka ČSOB Poisťovňa

0850 111 303

zo Slovenska

Po - Pia: 8:00 - 17:00
Asistenčná služba

+421 2 4445 0050

 
alebo nás kontaktujte na e-mail: poistovna@csob.sk

Stavebná sporiteľňa

Infolinka ČSOB Stavebná sporiteľňa

0800 111 303

zo Slovenska

Po - Pia: 8:30 - 17:00
Infolinka ČSOB Stavebná sporiteľňa

+421 2 5966 8844

zo zahraničia

Po - Pia: 8:30 - 17:00
alebo nás kontaktujte na e-mail: csobsp@csob.sk

Leasing

Infolinka ČSOB Leasing

02 / 6820 2111

Po - Pia: 8:00 - 17:00
Poradenstvo a objednávanie do servisu

0850 123 522

Po - Pia: 8:00 - 17:00
Asistenčná služba a náhradné vozidlo

0850 123 057

NONSTOP 24 hodín denne
alebo nás kontaktujte na e-mail: info@csobleasing.sk

Potrebujete poradiť? Zistite ako rýchlo a jednoducho vyriešiť najčastejšie otázky.

Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery. Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.


Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou modrého tlačidla Internetbanking, umiestneného vpravo hore na hlavnej stránke www.csob.sk.

Kartu môžete používať hneď, ako si ju aktivujete vykonaním transakcie so zadaním PIN. Môže to byť napríklad výber hotovosti z bankomatu alebo platba na POS termináli.

Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta, elektronický podpis odosielaných príkazov v internetbankingu Moja ČSOB a zároveň pre aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking či potvrdenie internetovej 3-D Secure platby. Po potvrdení platby v SmartTokene je potrebné vrátiť sa na stránku obchodníka pre korektné prebehnutie platby.


Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.

PIN k platobnej karte nájdete v internetbankingu Moja ČSOB alebo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.

V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 0850 111 777.

V prípade, že ste majiteľom účtu, máte automaticky nastavený aktívny prístup s limitmi pre SmartToken 34 000 € pre transakciu a o zmenu je možné požiadať na ktorejkoľvek pobočke ČSOB. O zmenu pasívneho alebo aktívneho prístupu môže požiadať len majiteľ účtu. Limit na autorizačnom zariadení si určuje samotný disponent a o zmenu tohto limitu môže požiadať osobne na ktorejkoľvek pobočke ČSOB.

Ak ste si kartu zablokovali cez SmartBaning alebo internetbanking Moja ČSOB, viete si ju takým istým spôsobom aj odblokovať. Ide o dočasnú blokáciu karty. Trvalá blokácia karty je možná len cez ČSOB Infolinku 0850 111 777 alebo na pobočke banky.

Adresu na doručenie platobnej karty si overíte v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking, prípadne telefonicky na ČSOB Infolinke 0850 111 777, alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB banky.

Hľadáte niečo iné? Ďalšie rady nájdete v časti Často kladené otázky