Prenos podnikateľského účtu test
Často kladené otázky
Prenos účtu spočíva v prenose všetkých alebo vybraných trvalých príkazov, inkás a taktiež zostatku finančných prostriedkov z pôvodnej banky do novej.
Ak ste majiteľ účtu, na prenos vám stačí platný doklad totožnosti. Ak účet prenáša iná osoba, potrebuje splnomocnenie majiteľa. Pre urýchlenie vyplnenia žiadosti o prenos účtu si pripravte číslo účtu, ktorý chcete preniesť z inej banky. Podnikatelia potrebujú aj IČO, DIČ, sídlo a miesto podnikania.
Áno, všetky trvalé príkazy, inkasá a zostatok môžete preniesť na svoj existujúci účet v ČSOB a zároveň zrušiť účet v pôvodnej banke. Nemusíte si otvárať nový účet v ČSOB.
Áno, ak má od majiteľa účtu splnomocnenie.
Ak má účet viacerých majiteľov, žiadosť o prenos musia podpísať všetci majitelia.
Áno, pri prenose účtu si môžete vybrať, ktoré platobné služby chcete preniesť, napríklad trvalé príkazy, inkasá alebo zostatok finančných prostriedkov. Všetky nastavenia účtu vybavíte v pobočke spolu s pracovníkom ČSOB.
Nie, pridelíme vám nové číslo účtu.
Celý prenos účtu trvá minimálne 20 pracovných dní. Aj keď sa to môže zdať ako dlhá doba, v spolupráci s vašou pôvodnou bankou zabezpečíme všetko potrebné.
Nie, všetko vybavíme za vás.
Áno, svoj účet môžete používať do posledného dňa pred zrušením účtu.
Aby prenos účtu prebehol hladko, je dôležité mať v pôvodnej banke vysporiadané všetky záväzky, napríklad povolené prečerpanie alebo splácanie úverov.