FAQ - IPPID
IPPID a PIN
Často
kladené otázky
Najčastejšie otázky
IPPID je 8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva, ktoré vám automaticky pridelíme po uzatvorení zmluvy, ak sa rozhodnete využívať digitálne kanály ČSOB.
Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, môžete vyskúšať tieto možnosti:
Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:
Ak ste si IPPID zablokovali, kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844
Zmeniť PIN na prihlasovanie do Moja ČSOB môžete na prihlasovacej stránke kliknutím na Zabudol som PIN / Generovať nový PIN. Budete potrebovať váš IPPID a bezpečnostné kontakty pre elektronické bankovníctvo – mobilné číslo a e-mail.
V prípade potreby môžete o blokáciu požiadať telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 alebo osobne v pobočke ČSOB