IPPID a PIN

Často kladené otázky

Najčastejšie otázky

IPPID je 8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva, ktoré vám automaticky pridelíme po uzatvorení zmluvy, ak sa rozhodnete využívať digitálne kanály ČSOB.

Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, môžete vyskúšať tieto možnosti:

Opýtajte sa našej virtuálnej asistentky Kate v aplikácii ČSOB SmartBanking. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID"
Overte si IPPID telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 alebo osobne v pobočke ČSOB
Vo svojej doručenej pošte, ak ste si účet zakladali online, vyhľadajte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB", v ktorom sa váš IPPID nachádza
Prejdite do online procesu založenia účtu na konci ktorého vám pridelíme prihlasovacie údaje spolu s IPPID. Pre maximálnu bezpečnosť overíme vašu totožnosť pomocou tvárovej biometrie a skenovania občianskeho preukazu

Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:

cez mobilnú aplikáciu ČSOB SmartBanking
cez web prostredníctvom založenia účtu
v ktorejkoľvek pobočke ČSOB

Ak ste si IPPID zablokovali, kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844

Zmeniť PIN na prihlasovanie do Moja ČSOB môžete na prihlasovacej stránke kliknutím na Zabudol som PIN / Generovať nový PIN. Budete potrebovať váš IPPID a bezpečnostné kontakty pre elektronické bankovníctvo – mobilné číslo a e-mail.