FAQ - Poisťovňa
Poistenie

Najčastejšie otázky
Krok 1 z 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv

Krok 2 z 4
V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť

Krok 3 z 4
Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné

Krok 4 z 4
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 5
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 5
Kliknite na Online platba poistného

Krok 4 z 5
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail

Krok 5 z 5
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Ak máte nastavený spôsob doručenia poštou, adresu si viete zmeniť jednoducho prostredníctvom aplikácie ČSOB SmartBanking v časti Môj profil. Ak chcete doručiť svoju kartu do ktorejkoľvek pobočky banky, adresu zmeníte priamo v pobočke ČSOB.
Všetky životné a neživotné poistenia si môžete uzatvoriť online na webe ČSOB alebo v aplikácii ČSOB SmartBanking. Môžete využiť aj návštevu ktorejkoľvek pobočky ČSOB.
Krok 1 z 3
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť

Krok 3 z 3
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 zo 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 4
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 4
Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti

Krok 4 zo 4
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 z 5
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť

Krok 3 z 5
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo

Krok 4 z 5
Kliknite na Pokračovať

Krok 5 z 5
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

Krok 1 z 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6
Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6
Kliknite na Upraviť údaje

Krok 5 z 6
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo

Krok 6 z 6
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy

Platba poistného
Krok 1 z 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv

Krok 2 z 4
V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť

Krok 3 z 4
Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné

Krok 4 z 4
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 5
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 5
Kliknite na Online platba poistného

Krok 4 z 5
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail

Krok 5 z 5
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 3
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na detail poistnej zmluvy, pri ktorej chcete zistiť, či ste zaplatili za nasledujúce poistné obdobie alebo či máte preplatok

Krok 3 z 3
V hornej časti obrazovky uvidíte označenie „nespotrebované poistné“. Vznikne v prípade, ak ste už vopred zaplatili splátku za nasledujúce poistné obdobie alebo ste uhradili vyššiu sumu ako bolo potrebné

Zrušenie poistenia
Poistenie zrušíte vypovedaním zmluvy. Výpoveď poistnej zmluvy môžete podať najneskôr 6 týždňov pred výročím jej uzatvorenia, to znamená pred automatickým ročným zúčtovaním. Výpoveď zmluvy, prípadne podpísanú žiadosť o zrušenie, môžete doručiť nasledovnými spôsobmi:
Krok 1 z 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 4
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete vypovedať

Krok 3 z 4
Kliknete na Zrušiť zmluvu

Krok 4 z 4
Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať

Krok 1 zo 7
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 7
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 7
Kliknite na Žiadosti do poisťovne

Krok 4 zo 7
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, z ktorých si vyberiete zmluvu, ktorú chcete vypovedať

Krok 5 zo 7
Vyberte druh zmeny

Krok 6 zo 7
Kliknite na Zrušiť zmluvu

Krok 7 zo 7
Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať

Zelená karta k PZP
Krok 1 zo 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 6
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si vyberte Povinné zmluvné poistenie

Krok 3 zo 6
Otvorí sa detail poistnej zmluvy

Krok 4 zo 6
Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty

Krok 5 zo 6
Zobrazí sa vám dokument Zelená karta

Krok 6 zo 6
Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania na e-mail a tlače

Uzatvorenie poistenia
Všetky životné a neživotné poistenia si môžete uzatvoriť online na webe ČSOB alebo v aplikácii ČSOB SmartBanking. Môžete využiť aj návštevu ktorejkoľvek pobočky ČSOB.
Poistná udalosť
Krok 1 z 3
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť

Krok 3 z 3
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 zo 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 4
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 4
Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti

Krok 4 zo 4
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Poistnú udalosť môžete nahlásiť online na webe ČSOB, telefonicky na čísle 0850 311 312 alebo v listinnej forme zaslaním vyplneného tlačiva o hlásení poistnej udalosti na adresu: ČSOB Poisťovňa, a. s., Odbor likvidácie poistných udalostí, P.O. BOX 815 63, 815 63 Bratislava
Krok 1 z 4
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 4
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 4
Kliknite na Stav poistnej udalosti

Krok 4 z 4
Zobrazí sa vám prehľad zmlúv s poistnou udalosťou a jej aktuálnym stavom

Svoju poistnú udalosť môžete sledovať online na webe ČSOB
Cestovné poistenie
Krok 1 zo 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 6
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Zo zoznamu si vyberiete Cestovné poistenie alebo Cestovné poistenie k platobnej karte

Krok 3 zo 6
Otvorí sa detail poistnej zmluvy

Krok 4 zo 6
Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty

Krok 5 zo 6
Zobrazí sa vám dokument Potvrdenie o poistení (prvá strana je v slovenčine, druhá v angličtine)

Krok 6 zo 6
Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania a tlače

Elektronická korešpondencia
Krok 1 z 5
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť

Krok 3 z 5
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo

Krok 4 z 5
Kliknite na Pokračovať

Krok 5 z 5
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

Krok 1 z 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6
Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6
Kliknite na Upraviť údaje

Krok 5 z 6
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo

Krok 6 z 6
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy

Krok 1 z 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6
Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6
Kliknite na ktorúkoľvek zmluvu, prejdite na záložku Poistník a kliknite na tlačidlo Deaktivovať

Krok 5 z 6
Kliknite na Zrušiť

Krok 6 z 6
Na e-mail dostanete potvrdenie o deaktivácii elektronickej korešpondencie a informácie o tom, že s vami budeme komunikovať v listinnej forme
