Poistenie

Často kladené otázky
×
Vyberte kategóriu
Platba poistného
Zrušenie poistenia
Zelená karta k PZP
Uzatvorenie poistenia
Poistná udalosť
Cestovné poistenie
Elektronická korešpondencia
Platba poistného
Zrušenie poistenia
Zelená karta k PZP
Uzatvorenie poistenia
Poistná udalosť
Cestovné poistenie
Elektronická korešpondencia

Najčastejšie otázky

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv
2.
V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť
3.
Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné
4.
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv

Krok 2 z 4

V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť

Krok 3 z 4

Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné

Krok 4 z 4

Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Online platba poistného
4.
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail
5.
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 5

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 5

Kliknite na Online platba poistného

Krok 4 z 5

Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail

Krok 5 z 5

Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte


 

Ak máte nastavený spôsob doručenia poštou, adresu si viete zmeniť jednoducho prostredníctvom aplikácie ČSOB SmartBanking v časti Môj profil. Ak chcete doručiť svoju kartu do ktorejkoľvek pobočky banky, adresu zmeníte priamo v pobočke ČSOB.

Všetky životné a neživotné poistenia si môžete uzatvoriť online na webe ČSOB alebo v aplikácii ČSOB SmartBanking. Môžete využiť aj návštevu ktorejkoľvek pobočky ČSOB.

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť
3.
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 z 3

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť

Krok 3 z 3

Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti
4.
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 zo 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 4

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 4

Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti

Krok 4 zo 4

Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka


 
 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť
3.
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo
4.
Kliknite na Pokračovať
5.
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

Krok 1 z 5

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť

Krok 3 z 5

Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo

Krok 4 z 5

Kliknite na Pokračovať

Krok 5 z 5

Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Elektronická korešpondencia
4.
Kliknite na Upraviť údaje
5.
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo
6.
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy

Krok 1 z 6

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6

Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6

Kliknite na Upraviť údaje

Krok 5 z 6

Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo

Krok 6 z 6

Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy


 

Platba poistného

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv
2.
V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť
3.
Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné
4.
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie. Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv

Krok 2 z 4

V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete zaplatiť

Krok 3 z 4

Otvorí sa vám detail poistnej zmluvy. Následne kliknite na tlačidlo Zaplatiť poistné

Krok 4 z 4

Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Online platba poistného
4.
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail
5.
Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte

Krok 1 z 5

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 5

Kliknite na Online platba poistného

Krok 4 z 5

Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, kde si vyberiete zmluvu, ktorú chcete zaplatiť. Pre online platbu potrebujete zadať e-mail

Krok 5 z 5

Vyberte si konkrétny spôsob platby a poistné zaplaťte


 
1.
Údaje o platbe nájdete vo svojej e-mailovej schránke. Ak nevyužívate e-mailovú adresu, platobné údaje nájdete v liste od Poisťovne
2.
Platbu môžete zrealizovať cez náš web, prostredníctvom QR kódu alebo pomocou platobných údajov v ktorejkoľvek pobočke Banky alebo na pošte
3.
V prípade, že nemáte platobné údaje, kontaktujte infolinku ČSOB Poisťovne na telefónnom čísle 0850 111 303 alebo navštívte ktorúkoľvek pobočku ČSOB
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na detail poistnej zmluvy, pri ktorej chcete zistiť, či ste zaplatili za nasledujúce poistné obdobie alebo či máte preplatok
3.
V hornej časti obrazovky uvidíte označenie „nespotrebované poistné“. Vznikne v prípade, ak ste už vopred zaplatili splátku za nasledujúce poistné obdobie alebo ste uhradili vyššiu sumu ako bolo potrebné

Krok 1 z 3

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na detail poistnej zmluvy, pri ktorej chcete zistiť, či ste zaplatili za nasledujúce poistné obdobie alebo či máte preplatok

Krok 3 z 3

V hornej časti obrazovky uvidíte označenie „nespotrebované poistné“. Vznikne v prípade, ak ste už vopred zaplatili splátku za nasledujúce poistné obdobie alebo ste uhradili vyššiu sumu ako bolo potrebné


 

Zrušenie poistenia

Poistenie zrušíte vypovedaním zmluvy. Výpoveď poistnej zmluvy môžete podať najneskôr 6 týždňov pred výročím jej uzatvorenia, to znamená pred automatickým ročným zúčtovaním. Výpoveď zmluvy, prípadne podpísanú žiadosť o zrušenie, môžete doručiť nasledovnými spôsobmi:

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete vypovedať
3.
Kliknete na Zrušiť zmluvu
4.
Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať

Krok 1 z 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 4

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si zvoľte konkrétne poistenie, ktoré chcete vypovedať

Krok 3 z 4

Kliknete na Zrušiť zmluvu

Krok 4 z 4

Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Žiadosti do poisťovne
4.
Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, z ktorých si vyberiete zmluvu, ktorú chcete vypovedať
5.
Vyberte druh zmeny
6.
Kliknite na Zrušiť zmluvu
7.
Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať

Krok 1 zo 7

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 7

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 7

Kliknite na Žiadosti do poisťovne

Krok 4 zo 7

Otvorí sa vám prehľad poistných zmlúv, z ktorých si vyberiete zmluvu, ktorú chcete vypovedať

Krok 5 zo 7

Vyberte druh zmeny

Krok 6 zo 7

Kliknite na Zrušiť zmluvu

Krok 7 zo 7

Zobrazí sa vám formulár na vypovedanie poistenia. Kliknite na Pokračovať


 
1.
Elektronicky zaslaním kópie alebo fotografie podpísanej výpovede a dokladu totožnosti na e-mailovú adresu poistovna@csob.sk. V prípade elektronického doručenia je potrebné priamo v žiadosti o výpoveď Poistnej zmluvy uviesť aj aktuálne kontaktné údaje: e-mail a telefónne číslo
2.
V listinnej forme zaslaním podpísanej výpovede spolu s fotokópiou dokladu totožnosti na adresu: ČSOB Poisťovňa, a.s., Žižkova 11, 811 02 Bratislava

Zelená karta k PZP

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si vyberte Povinné zmluvné poistenie
3.
Otvorí sa detail poistnej zmluvy
4.
Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty
5.
Zobrazí sa vám dokument Zelená karta
6.
Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania na e-mail a tlače

Krok 1 zo 6

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 6

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V prehľade si vyberte Povinné zmluvné poistenie

Krok 3 zo 6

Otvorí sa detail poistnej zmluvy

Krok 4 zo 6

Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty

Krok 5 zo 6

Zobrazí sa vám dokument Zelená karta

Krok 6 zo 6

Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania na e-mail a tlače


 
1.
Ak máte zriadenú elektronickú korešpondenciu, Zelenú kartu vám doručíme spolu s oznámením o akceptovaní poistnej zmluvy. V prípade existujúcej zmluvy vám oznámenie o zmene poistného na nasledujúce obdobie zašleme priamo na vašu e-mailovú adresu
2.
Ak nemáte zriadenú elektronickú korešpondenciu, vytlačenú Zelenú kartu vám zašleme až po zaplatení poistného a doložení všetkých potrebných podkladov. Obdržíte ju poštou do 30 dní

Uzatvorenie poistenia

Všetky životné a neživotné poistenia si môžete uzatvoriť online na webe ČSOB alebo v aplikácii ČSOB SmartBanking. Môžete využiť aj návštevu ktorejkoľvek pobočky ČSOB.

Poistná udalosť

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť
3.
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 z 3

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 3

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Nahlásiť poistnú udalosť

Krok 3 z 3

Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti
4.
Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka

Krok 1 zo 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 4

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 zo 4

Kliknite na Nahlásenie poistnej udalosti

Krok 4 zo 4

Cez formulár nahláste poistnú udalosť podľa toho, akého poistenia sa škoda týka


 

Poistnú udalosť môžete nahlásiť online na webe ČSOB, telefonicky na čísle 0850 311 312 alebo v listinnej forme zaslaním vyplneného tlačiva o hlásení poistnej udalosti na adresu: ČSOB Poisťovňa, a. s., Odbor likvidácie poistných udalostí, P.O. BOX 815 63, 815 63 Bratislava

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Stav poistnej udalosti
4.
Zobrazí sa vám prehľad zmlúv s poistnou udalosťou a jej aktuálnym stavom

Krok 1 z 4

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 4

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 4

Kliknite na Stav poistnej udalosti

Krok 4 z 4

Zobrazí sa vám prehľad zmlúv s poistnou udalosťou a jej aktuálnym stavom

Svoju poistnú udalosť môžete sledovať online na webe ČSOB


 

Cestovné poistenie

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Zo zoznamu si vyberiete Cestovné poistenie alebo Cestovné poistenie k platobnej karte
3.
Otvorí sa detail poistnej zmluvy
4.
Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty
5.
Zobrazí sa vám dokument Potvrdenie o poistení (prvá strana je v slovenčine, druhá v angličtine)
6.
Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania a tlače

Krok 1 zo 6

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 zo 6

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Zo zoznamu si vyberiete Cestovné poistenie alebo Cestovné poistenie k platobnej karte

Krok 3 zo 6

Otvorí sa detail poistnej zmluvy

Krok 4 zo 6

Následne nájdite záložku s názvom Dokumenty

Krok 5 zo 6

Zobrazí sa vám dokument Potvrdenie o poistení (prvá strana je v slovenčine, druhá v angličtine)

Krok 6 zo 6

Po kliknutí na dokument sa zobrazí okno s možnosťami uloženia, odoslania a tlače


 
1.
Kontaktujte Infolinku ČSOB Poisťovne na telefónnom čísle 0850 111 303
2.
Potvrdenie dostanete obratom na e-mail

Elektronická korešpondencia

 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť
3.
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo
4.
Kliknite na Pokračovať
5.
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

Krok 1 z 5

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 5

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. V hornej časti sa zobrazí banner na aktivovanie elektronickej korešpondencie. Údaje môžete zmeniť cez detail zmluvy v záložke Poistník kliknutím na tlačidlo Deaktivovať a nastaviť

Krok 3 z 5

Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo

Krok 4 z 5

Kliknite na Pokračovať

Krok 5 z 5

Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie. Po odsúhlasení je elektronická korešpondencia aktívna

1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Elektronická korešpondencia
4.
Kliknite na Upraviť údaje
5.
Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo
6.
Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy

Krok 1 z 6

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6

Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6

Kliknite na Upraviť údaje

Krok 5 z 6

Zadajte e-mailovú adresu a telefónne číslo. V prípade zmeny elektronickej korešpondencie zmeňte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo

Krok 6 z 6

Na e-mail vám príde potvrdenie aktivácie a po jej odsúhlasení bude elektronická korešpondencia aktívna. Ak zmeníte e-mailovú adresu, na e-mail vám príde nové potvrdenie, na ktoré musíte kliknúť, aby sa zmena dokončila. Pri zmene telefónneho čísla dostanete upozornenie formou SMS správy


 
1.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie
2.
Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu
3.
Kliknite na Elektronická korešpondencia
4.
Kliknite na ktorúkoľvek zmluvu, prejdite na záložku Poistník a kliknite na tlačidlo Deaktivovať
5.
Kliknite na Zrušiť
6.
Na e-mail dostanete potvrdenie o deaktivácii elektronickej korešpondencie a informácie o tom, že s vami budeme komunikovať v listinnej forme

Krok 1 z 6

Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti prejdite do sekcie Moje poistenie

Krok 2 z 6

Následne sa vám zobrazí prehľad všetkých poistných zmlúv. Kliknite na Menu

Krok 3 z 6

Kliknite na Elektronická korešpondencia

Krok 4 z 6

Kliknite na ktorúkoľvek zmluvu, prejdite na záložku Poistník a kliknite na tlačidlo Deaktivovať

Krok 5 z 6

Kliknite na Zrušiť

Krok 6 z 6

Na e-mail dostanete potvrdenie o deaktivácii elektronickej korešpondencie a informácie o tom, že s vami budeme komunikovať v listinnej forme