FAQ - Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken
Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken
Často kladené otázkyNajčastejšie otázky
ČSOB ukončila podporu zasielania autorizačných kódov prostredníctvom SMS správ a ako náhradu zvolila autentifikačný nástroj ČSOB SmartToken v súvislosti s novými pravidlami a požiadavkami pre bezpečnú správu financií prostredníctvom služieb elektronického bankovníctva, smernica Európskej únie 2015/2366, skrátene PSD2
Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a AppGallery. Pre aktiváciu SmartToken zadáte prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva: identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
V prípade nedoručenia aktivačného kódu kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844
Skontrolujte, či je Vaša aplikácia aktualizovaná na najnovšiu dostupnú verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je aj naďalej podporovaný pre prípad akejkoľvek komplikácie s overením pomocou aplikácie.
Prečo ste SMS autorizáciu nahradili SmartTokenom?
ČSOB ukončila podporu zasielania autorizačných kódov prostredníctvom SMS správ a ako náhradu zvolila autentifikačný nástroj ČSOB SmartToken v súvislosti s novými pravidlami a požiadavkami pre bezpečnú správu financií prostredníctvom služieb elektronického bankovníctva, smernica Európskej únie 2015/2366, skrátene PSD2
Aktivácia ČSOB SmartToken
Mobilná aplikácia SmartToken je autentifikačno-autorizačný nástroj, ktorý slúži na prihlasovanie do internetbankingu Moja ČSOB, potvrdzovanie platieb v Moja ČSOB a na aktiváciu mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. S aplikáciou SmartToken zároveň potvrdzujete 3-D Secure platby na internete. ČSOB SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia.
Nová aplikácia ČSOB SmartToken je dostupná v obchodoch Google Play, App Store a App Gallery pre operačné systémy Android od verzie (5+) a iOS od verzie (11+)
Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a AppGallery. Pre aktiváciu SmartToken zadáte prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva: identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
V prípade nedoručenia aktivačného kódu kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844
Odblokovanie SmartTokenu
V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 02 5966 8844.
Overenie platby aplikáciou SmartToken
Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta, elektronický podpis odosielaných príkazov v internetbankingu Moja ČSOB a zároveň pre aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking či potvrdenie internetovej 3-D Secure platby. Po potvrdení platby v SmartTokene je potrebné vrátiť sa na stránku obchodníka pre korektné prebehnutie platby.
Skontrolujte, či je Vaša aplikácia aktualizovaná na najnovšiu dostupnú verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je aj naďalej podporovaný pre prípad akejkoľvek komplikácie s overením pomocou aplikácie.
Pomohla vám táto stránka?
Ďakujeme za váš názor.