Je čas na rýchle a bezpečné platby s Garmin Pay

Garmin Pay

Možnosť zaplatiť máte vždy k dispozícií, napr. aj pri športe.

Zaplatíte všade tam, kde majú k dispozícií možnosť platenia cez bezkontaktné platby, dokonca aj výber z bankomatu.

Jednoduché nastavenia a bezpečné platenie.

Bezpečnosť s Garmin Pay

Platba cez Garmin Pay je bezpečná, keďže platba je chránená pomocou čísel kariet a kódov transakcií špecifických pre hodinky. Číslo karty nie je uložené na vašom zariadení, ani na servroch, ani sa pri platbe neodovzdáva predajcom. Platíte teda bezpečne.

Čo potrebujete k aktivácií Garmin Pay

Hodinky Garmin s NFC čipom.

Synchronizovanú aplikáciu Garmin Connect v mobile.

Kartu Mastercard alebo VISA.

Pre jednoduchšie overenie digitalizácie doporučujeme mať na karte nastavené aktuálne telefónne číslo.

Aktivácia cez aplikáciu Garmin Connect

  1. V hlavnom menu zvoľte zariadenie Garmin a zvoľte svoje hodinky.
  2. Kliknite na Garmin Pay, zvoľte Vytvoriť penaženku a nastavte si štvormiestny kód pre odomknutie hodiniek pri platení.
  3. Zadajte typ karty a údaje o karte.
  4. Odsúhlaste zobrazené podmienky a odošlite. Na mobilné zariadenie Vám príde verifikačný kód, ktorý prepíšte do aplikácie.

Platenie s Garmin Pay

  1. Na hodinkách stlačte ľavé tlačidlo.
  2. Zadajte váš 4 miestny kód (len v prípade, ak je to vaša prvá platba za 24hodín).
  3. Priložte hodinky k platobnému terminálu.
  4. Zobrazí sa potvrdenie platby na displeji hodiniek.

Výber hotovosti cez Garmin pay

  1. Nájdite najbližší bankomat, ktorý podporuje vyberanie hotovosti bezkontaktne.
  2. V menu hodinek kliknite na penaženku, v prípade potreby zadajte heslo peňaženky.
  3. Vyberte kartu a priložte hodinky k bezkontaktnému snímaču na bankomate.
  4. Zadajte PIN plastovej karty.
  5. Pokračujte ďalej ako ste zvyknutí pri bežnom výbere z bankomatu.

Často kladené otázky

 

Vybrané druhy hodiniek značky Garmin s NFC čipom. Všetky aktuálne podporujúce zariadenia nájdete aj na webovej stránke Garmin.

 

V prípade krádeže alebo straty hodiniek odporúčame vám ihneď pozastaviť alebo úplne vymazať peňaženku Garmin z aplikácie Garmin Connect mobile. Prístup k tejto sekcii nájdete priamo v Menu Garmin Pay.

 

Nie. Pripojení na internet musíte byť iba v čase pri registrácií. Doporučujeme si však priebežne aktualizovať dáta, čo je možné iba ak ste online.

 

V prípade, ak ste zabudli PIN, je potrebné vymazať celú peňaženku Garmin Pay v rámci mobilnej aplikácie Garmin Connect a vytvoriť novú peňaženku s novým PINom a znova nahrať platobné karty.

 

Všetky transakcie nájdete v elektronických kanáloch ČSOB; ČSOB Smartbankingu/ Moja ČSOB alebo vo výpisoch účtu. V Garmin pay sa nenachádza história transakcií.

Bezpečnosť na prvom mieste.

Žijeme v digitálnej dobe, ktorá sa stále vyvíja a napreduje a aj preto by sme mali byť viac obozretnejší a opatrní. Toto pravidlo platí aj pre aplikácie tretích strán, kde si fyzickú platobnú kartu pridáte do zariadenia (mobil, hodinky, tablet) a zmení sa do virtuálnej podoby.
Platiť môžete bezkontaktne na POS termináloch, na internete alebo môžete vyberať hotovosť cez bezkontaktný bankomat.

Na čo si dať pozor?

  • Správajte sa k svojmu zariadeniu, v ktorom máte aplikáciu tretích strán a virtuálnu kartu, ako k fyzickej platobnej karte. Nikomu neposkytujte celé číslo karty, exspiráciu a ani CVV kód, tieto údaje slúžia len pre vás ako držiteľa platobnej karty.
  • Zabezpečte si svoje zariadenie biometriou (FaceID, TouchID), heslom alebo vzorom. Tento údaj je ako PIN k platobnej karte a máte ho vedieť len vy, nikomu ho neposkytujte.

Smishing – čo to je?

Ide o formu kybernetického útoku formou podvodnej SMS správy, odkazujúcu na falošnú webovú stránku, kde môže byť požadovaný doplatok za určitú službu. Po zadaní údajov o karte si stránka vyžiada potvrdzujúci kód. Po zadaní kódu dochádzka k tokenizovaniu platobnej karty v aplikácii tretej strany a vykonanie transakcie.

Pokiaľ ste dostali podobnú SMS a nie ste si vedomí, že by ste vykonávali pridávanie fyzickej platobnej karty do aplikácie tretích strán, kontaktujte naše Kontakné centrum na telefónnom čísle +421 2 5966 8230, ktoré je vám k dispozícii nonstop 24 hodín denne.

Ako sa brániť?

  • inštalujte do zariadenia aplikácie len z dôveryhodných alebo odporúčaných zdrojov, ako sú Google Play a App Store,
  • využívajte len bezpečnú Wi-Fi sieť alebo dátové pripojenie od svojho operátora,
  • inštalujte aktualizácie systému zariadenia len od výrobcu zariadenia,
  • verifikačný kód na pridanie platobnej karty do aplikácie nikam neposielajte a nezdieľajte, to isté platí aj pre údaje o platobnej karte, exspiráciu a CVV kód.