FAQ - Zmena údajov
Zmena údajov

Najčastejšie otázky
Svoje údaje z vášho osobného profilu viete editovať v SmartBankingu a v internetbankingu Moja ČSOB. V jednej žiadosti viete zmeniť viacero údajov. Zmeny viete vykonávať za predpokladu:
- máte viac ako 18 rokov,
- aktívne elektronické bankovníctvo.
V prípade, že nespĺňate jednu z požiadaviek obráťte sa na našu Infolinku alebo navštívte pobočku.
Osobné údaje
Zmenu v osobných údajoch si viete upraviť v SmartBankingu podľa nasledujúceho návodu.
Krok 1 z 9
Kliknite na Viac.

Krok 2 z 9
Následne cez Môj profil sa dostanete na vaše aktuálne údaje.

Krok 3 z 9
Kliknite na zmeniť údaje.

Krok 4 z 9
Vyberte z ponuky Osobné údaje.

Krok 5 z 9
Pre zmenu osobných údajov je potrebné naskôr naskenovať občianský preukaz.

Krok 6 z 9
Odfoťte občianský preukaz z prednej strany.

Krok 7 z 9
Odfoťte občianský preukaz zo zadnej strany.

Krok 8 z 9
Údaje z občianského preukazu sú automaticky predvyplnené. Skontrolujte a uložte zmeny cez Uložiť a pokračovať.

Krok 9 z 9
Pre úspešné vykonanie zmien kliknite na Potvrdiť a odoslať.

V prípade, že nemáte platný občianský preukaz môžete editovať len osobné údaje. Ostatné zmeny budete môcť vykonávať až po aktualizácii noveho občianského preukazu.
Ak nie ste štátnym príslušníkom Slovenskej republiky tak si nemôžete meniť svoje osobné údaje, v takom prípade navštívte jednu z našich pobočiek alebo nás kontaktuje na Infolinke.
Zmenu v osobných údajoch si viete upraviť v internetbankingu Moja ČSOB podľa nasledujúceho návodu:
V prípade, že nemáte platný občianský preukaz môžete editovať len osobné údaje. Ostatné zmeny budete môcť vykonávať až po aktualizácii noveho občianského preukazu.
Ak nie ste štátnym príslušníkom Slovenskej republiky tak si nemôžete meniť svoje osobné údaje, v takom prípade navštívte jednu z našich pobočiek alebo nás kontaktuje na Infolinke.
Korešpondenčná adresa
Zmenu v osobných údajoch si viete upraviť v SmartBankingu podľa nasledujúceho návodu.
Krok 1 z 9
Kliknite na Viac.

Krok 2 z 9
Následne cez Môj profil sa dostanete na vaše aktuálne údaje.

Krok 3 z 9
Kliknite na zmeniť údaje.

Krok 4 z 9
Vyberte z ponuky Osobné údaje.

Krok 5 z 9
Pre zmenu osobných údajov je potrebné naskôr naskenovať občianský preukaz.

Krok 6 z 9
Odfoťte občianský preukaz z prednej strany.

Krok 7 z 9
Odfoťte občianský preukaz zo zadnej strany.

Krok 8 z 9
Údaje z občianského preukazu sú automaticky predvyplnené. Skontrolujte a uložte zmeny cez Uložiť a pokračovať.

Krok 9 z 9
Pre úspešné vykonanie zmien kliknite na Potvrdiť a odoslať.

Zmenu v osobných údajoch si viete upraviť v internetbankingu Moja ČSOB podľa nasledujúceho návodu:
V prípade, že nemáte platný občianský preukaz môžete editovať len osobné údaje. Ostatné zmeny budete môcť vykonávať až po aktualizácii noveho občianského preukazu.
Ak nie ste štátnym príslušníkom Slovenskej republiky tak si nemôžete meniť svoje osobné údaje, v takom prípade navštívte jednu z našich pobočiek alebo nás kontaktuje na Infolinke.
Limity na karte
Celkový limit na karte si viete zmeniť v mobilnej aplikácii ČSOB
SmartBanking do výšky maximálneho limitu pre daný typ debetnej
karty.
Pre zmenu celkového limitu na karte v mobilnej aplikácii ČSOB
SmartBanking postupujte nasledovne:
Krok 1 z 6
Zmenu limitu na platobnej karte viete vykonať aj cez internetbanking Moja ČSOB:

Krok 2 z 6
Následne kliknite na Karty a zobrazia sa vám všetky platobné karty.

Krok 3 z 6
Z ponuky si vyberte kartu, pre ktorú chcete zmeniť limit.

Krok 4 z 6
Následne kliknite na zmeniť limit, kde si viete upraviť limit podľa preferencií.

Krok 5 z 6
Kliknite na potvrdiť.

Krok 6 z 6
Pre úspešne uloženie je potrebné vykonané zmeny potvrdiť Vaším PIN kódom, ktorým sa prihlasujete aj do aplikácie.

Zmenu limitu na platobnej karte viete vykonať aj cez internetbanking Moja ČSOB:
V prípade, že sa vám nepodarilo nájsť informáciu v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking alebo internetbankingu Moja ČSOB, môžete kontaktovať ČSOB Infolinku 0850 111 777, alebo navštíviť ktorúkoľvek pobočku ČSOB.
Limit pre platby na internete si zmeníte v internetbankingu Moja ČSOB alebo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.
PIN k platobnej karte
PIN k platobnej karte nájdete v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking:
Krok 1 z 6
Prihláste sa do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na hlavnej obrazovke v spodnej časti kliknite na Viac.

Krok 2 z 6
Následne kliknite na Karty a zobrazia sa vám všetky platobné karty.

Krok 3 z 6
Z ponuky vyberte kartu, pre ktorej PIN kód chcete zobraziť.

Krok 4 z 6
Kliknite na zobraziť PIN kód.

Krok 5 z 6
Aby sa vám zobrazil PIN kód je potrebné zadať váš PIN pre SmartBanking.

Krok 6 z 6
Pre zobrazenie PIN kódu potiahnite tlačidlom do strany.

PIN k platobnej karte nájdete aj v internetbankingu Moja ČSOB:
PIN ku karte si viete zmeniť prostredníctvom bankomatu ČSOB.
Strata, krádež, zneužitie platobnej karty
V prípade straty karty môžete kartu dočasne zablokovať prostredníctvom aplikácie SmartBanking alebo internetbanking Moja ČSOB. Ak ste si istý, že svoju kartu už nenájdete, volajte na ČSOB Infolinku 0850 111 777 a kartu trvalo zablokujte. Môžete požiadaťaj o vydanie novej karty. Vydanie novej karty je spoplatnené v zmysle platného Sadzobníka ČSOB.
V prípade krádeže karty ihneď volajte na ČSOB Infolinku 0850 111 777 a kartu zablokujte. Môžete požiadať aj o vydanie novej karty. Vydanie novej karty je spoplatnené v zmysle platného Sadzobníka ČSOB.
Vaša karta môže byť dočasne blokovaná z preventívno-bezpečnostných dôvodov, aby sme predišli zneužitiu vašej karty. Banka identifikovala podozrivé transakcie, ktoré potrebuje s klientom overiť. V prípade, že svoje platby potvrdíte, banka vám kartu odblokuje. Ak platby neviete identifikovať alebo ste ich nezrealizovali, kartu vám natrvalo zablokujú na ktorejkoľvek pobočke banky.
Ak ste zachytili podozrivé platby, ktoré ste nerealizovali, volajte na ČSOB Infolinku 0850 111 777, kde vám poradia, ako ďalej s kartou bezpečne narábať alebo kartu zablokujú. Ešte pred telefonátom dporúčame ihneď kartu dočasne zablokovať cez mobilnú aplikáciu ČSOB SmartBanking alebo internet banking Moja ČSOB.
Blokovanie a odblokovanie karty
Ak je Vaša karta trvalo blokovaná, nie je možné ju naďalej používať. Požiadajte o vydanie novej karty telefonicky na ČSOB Infolinke 0850 111 777 alebo v pobočke ČSOB.
Ak ste si kartu zablokovali cez SmartBaning alebo internetbanking Moja ČSOB, viete si ju takým istým spôsobom aj odblokovať. Ide o dočasnú blokáciu karty. Trvalá blokácia karty je možná len cez ČSOB Infolinku 0850 111 777 alebo na pobočke banky.
Bankomaty
Zoznam bankomatov nájdete na našej web stránke v sekcii Pobočky a bankomaty.
Zoznam vkladomatov nájdete na našej web stránke v sekcii Pobočky a bankomaty.
Z bankomatu ČSOB môžete vyberať hotovosť bez poplatku ak máte zriadený niektorý z balíkov služieb ČSOB Pohoda, ČSOB Extra Pohoda, ČSOB Študentský účet FUN alebo ČSOB Detský balík Sloník.
Vklad prostredníctvom vkladomatov je bezplatný.