PODMIENKY MOTIVAČNEJ AKCIE „Počúvame hlas klienta 2024“

Účelom tohto dokumentu je úprava podmienok k motivačnej akcii “Počúvame hlas klienta 2024” (ďalej len „Akcia“). Tento dokument upravuje pravidlá Akcie prebiehajúcej pre získanie spätnej väzby – hlasu klienta pri návrhu nových procesov, služieb a produktov ČSOB.

Komu je akcia určená

Do Akcie môžu byť zapojení všetci klienti ČSOB banky, fyzické osoby, staršie ako 18 rokov, s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky (ďalej len „Klient“), ktorí sa v čase od 01.01.2024 do 31.12.2024 zúčastnia používateľského testovania, alebo „focus group“ organizovaného ČSOB bankou, kde poskytnú spätnú väzbu – hlas Klienta, na procesy, služby, alebo produkty ČSOB banky a to buď prezenčnou alebo online formou.

Benefit Akcie

Benefit Akcie je finančná odmena vo výške maximálne 50 Eur (slovom: päťdesiat eur), ktorý Československá obchodná banka, a. s. (ďalej len „Banka“) vyplatí Klientovi prevodom na jeho bežný účet vedený v ČSOB banke, kde je Klient majiteľom účtu do dvoch týždňov od dňa realizácie používateľského testovania, alebo „focus group“, na ktorom sa Klient zúčastnil prezenčnou alebo online formou.

Podmienky pre získanie Bonusu

  • Klient sa v období od 01.01.2024 do 31.12.2024 zúčastní používateľského testovania, alebo „focus group“ organizovaného Bankou, kde poskytne spätnú väzbu – hlas Klienta, na procesy, služby, alebo produkty ČSOB a to buď prezenčnou alebo online formou.

Iné dôležité informácie

  • Klient je povinný uviesť osobné a kontaktné údaje ako meno a priezvisko, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo a číslo bežného účtu vedeného v ČSOB banke kde je Klient majiteľom pre účely vyplatenia Bonusu.
  • Klient bude o výške Bonusu informovaný pred realizáciou používateľského testovania, alebo „focus group“, nakoľko výška odmeny závisí od ich náročnosti a pohybuje sa od 10 Eur do max. 50 Eur.
  • Jeden Klient môže pri splnení všetkých podmienok využiť Akciu opakovane.
  • Klient si je vedomý, že za vysporiadanie daňových povinností súvisiacich s priznaným Bonusom je zodpovedný sám, keďže daňový režim závisí od individuálnej situácie Klienta a v budúcnosti sa môže meniť. V prípade nejasností sa odporúča individuálna konzultácia s daňovým poradcom. Banka neposkytuje daňové poradenstvo.