Kreditná karta | ČSOB
Výbery z bankomatov KBC Group
Naši klienti môžu využívať výhody členstva ČSOB v silnej medzinárodnej bankovej skupine – KBC Group. Za výbery debetnou platobnou kartou z bankomatov skupiny KBC v zahraničí zaplatíte len 0,20 €.
Krajina | Banka |
Česká republika | ČSOB Banka |
Maďarsko | K&H Bank |
Bulharsko | CIBANK |
Belgicko | KBC Bank and Insurance, CBC Banque, Centea |
Viac informácií o poplatkoch nájdete v sadzobníkoch poplatkov.
Poistná ochrana | Balík Štandard | Balík Extra |
Živelné udalosti | áno | áno |
Krádež, odcudzenie | áno | áno |
Vandalizmus | áno | áno |
Rozbitie skla | áno | áno |
Poškodenie elektromotorov v domácnosti | áno | áno |
Škody spôsobené uniknutou vodou z vodovodného zariadenia | áno | áno |
Škody spôsobené uniknutou vodou z akvária (objem min. 50 litrov) | nie | áno |
Úhrada nákladov za uniknutú vodu | nie | áno |
Škody spôsobené pretlakom alebo zamrznutím na vodovodných zariadeniach pri nehnuteľnosti | nie | áno |
Vyplatenie sumy 300 € navyše bez dokladovania, ak poistné plnenie presiahne 3 000 € | nie | áno |
Škody spôsobené na potravinách | nie | áno |
Vyššie limity poistného plnenia | nie | áno |
Rozšírené asistenčné služby (viď. tabuľka nižšie) | nie | áno |
Limity preplácaných nákladov | Balík Štandard | Balík Extra |
Práca pracovníka technickej služby | 75 € | 150 € |
Práca zámočníka pri zabuchnutí vchodových dverí alebo strate kľúčov | 75 € | 150 € |
Preprava poisteného do miesta náhradného ubytovania v prípade havarijnej situácie | nie | 100 € |
Preprava dieťaťa do miesta náhradného ubytovania v prípade havarijnej situácie | nie | 50 € |
Dohľad nad nezabezpečenou budovou v prípade havarijnej situácie | nie | raz za deň |
Upratovacie práce v prípade havarijnej situácie | nie | 50 € |
Servis domácich spotrebičov | nie | 150 € |
Informačný poradca | nie | áno |
Úrazové pripoistenie
V prípade trvalých následkov po úraze vyplatíme poistenému zo sumy 20 000 € toľko percent, koľkým zodpovedá druh a rozsah trvalých následkov. Napríklad ak bude rozsah trvalých následkov u poisteného 50 %, vyplatíme mu 10 000 €.
V prípade smrti poisteného následkom úrazu vyplatíme oprávnenej osobe sumu 10 000 €.
Pripoistenie zodpovednosti za škodu na zdraví alebo veci
Ak poistený spôsobí inej osobe škodu na zdraví/na živote alebo poškodí, zničí, prípadne stratí veci inej osoby, uhradíme nároky poškodenej osoby až do výšky poistnej sumy pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby:
- škoda na zdraví alebo na živote vo výške 70 000 €,
- škoda na veci spôsobená jej poškodením, zničením alebo stratou vo výške 40 000 €.
Spoluúčasť poisteného je vo výške 3 %, min. však 20 €.
Poškodenie, zničenie alebo odcudzenie batožiny
Pripoistenie kryje náklady, ktoré vzniknú poistenému:
- poškodením alebo zničením poistenej veci živelnou udalosťou,
- odcudzením poistenej veci alebo osobných dokladov krádežou vlámaním alebo lúpežným prepadnutím.
Poistná suma 1 500 € sa vzťahuje na batožinu každej poistenej osoby. Spoluúčasť poisteného je vo výške 3 %, min. však 20 €.
Poškodenie, zničenie alebo odcudzenie batožiny
Pripoistenie kryje náklady, ktoré vzniknú poistenému:
- poškodením alebo zničením poistenej veci živelnou udalosťou,
- odcudzením poistenej veci alebo osobných dokladov krádežou vlámaním alebo lúpežným prepadnutím.
Poistná suma 1 000 € sa vzťahuje na batožinu každej poistenej osoby. Spoluúčasť poisteného je vo výške 3 %, min. však 20 €.
Meškanie batožiny
Pripoistenie kryje náklady poisteného v súvislosti s oneskoreným dodaním, resp. nedodaním batožiny leteckým dopravcom.
Za meškanie batožiny sa považuje jej oneskorenie pri lete do zahraničia o viac ako 4 hodiny od času príletu poisteného na miesto uvedené v letenke.
Poistná suma pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby:
- meškanie 4-12 hodín: 100 €,
- meškanie 13-24 hodín: 150 €,
- meškanie nad 24 hodín: 200 €.
Meškanie odletu
Pripoistenie kryje náklady v prípade nepredvídanej udalosti (živelná udalosť, havária, porucha lietadla, nepriaznivé poveternostné podmienky), v súvislosti s ktorou dôjde k meškaniu odletu lietadla alebo k zrušeniu letu, ktorým mal poistený cestovať.
Poistná suma pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby:
- meškanie 12-24 hodín: 100 €,
- meškanie nad 24 hodín: 200 €.
Nepojazdné vozidlo
Pripoistenie kryje náklady poisteného, ktoré mu vzniknú v dôsledku:
- dopravnej nehody alebo akejkoľvek poruchy vozidla, ak sa v dôsledku tejto poruchy stane vozidlo nepojazdným alebo ak poistený ďalej nie je schopný dodržiavať povinnosti účastníka cestnej premávky,
- odcudzenia vozidla v zahraničí.
Poistná suma pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby:
- náklady na cestovné a/alebo ubytovanie maximálne do výšky 250 € na každú poistenú osobu,
- náklady na odtiahnutie nepojazdného vozidla do servisu a/alebo na jeho opravu maximálne do výšky 500 € za jednu poistnú udalosť a za jedno vozidlo. Vozidlo nesmie byť staršie ako 10 rokov.
Storno poplatky
Výška poistnej sumy pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby je 1 500 €.
Pripoistenie kryje náklady, ktoré vzniknú poistenej osobe v dôsledku zrušenia zakúpenej cestovnej služby (ubytovanie, doprava, doplnkové služby – napr. stravovacie služby, skipass, wellnes a pod., prípadne kombinácia týchto služieb).
Spoluúčasť poisteného je vo výške 10%, min. 20 €.
Liečebné náklady
Výška poistnej sumy pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby je 300 000 €. Liečebné náklady kryjú náklady, ktoré vzniknú v zahraničí v súvislosti s akútnym ochorením, úrazom alebo smrťou poisteného:
- nevyhnutné ošetrenie vrátane predpísaných liekov a liečebných pomôcok,
- hospitalizácia a prevoz poisteného,
- ošetrenie zubov do 400 €,
- náklady na vyslanie sprevádzajúcej osoby,
- prevoz dieťaťa späť na Slovensko v prípade ochorenia dospelého,
- prepravu vrtuľníkom,
- a iné.
Pripoistenie nadštandardných asistenčných služieb
Toto pripoistenie zahŕňa:
- poskytnutie peňažnej záruky, čo predstavuje poskytnutie peňažnej sumy poistenému v prípade jej potreby pri poistnej udalosti,
- pomoc a uhradenie nákladov na správne poplatky a dopravu na úrady v prípade straty, odcudzenia alebo zničenia osobných dokladov max. do výšky 400 € za poistnú udalosť,
- telefonické tlmočenie a preklady vo vybraných situáciách,
- právna pomoc max. do výšky 1 500 € za poistnú udalosť.
Horská záchranná služba v SR
Výška poistnej sumy pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby je 15 000 €. Pripoistenie kryje náklady poisteného na technický zásah Horskej záchrannej služby pri jeho záchrane v horskej oblasti na území SR. Ide o náklady na:
- poskytovanie prvej pomoci osobe v tiesni, s vylúčením nákladov, ktoré je zo zákona povinná hradiť zdravotná poisťovňa (t. j. výkon lekára, lieky), náklady na vyhľadávanie (pátranie) a vyslobodzovanie osoby v tiesni,
- pozemnú alebo leteckú prepravu poisteného z miesta zásahu HZS k najbližšiemu dopravnému prostriedku zdravotníckeho zariadenia, prípadne priamo do najbližšieho zdravotníckeho zariadenia v SR,
- prevoz telesných pozostatkov z miesta zásahu HZS do miesta odvozu telesných pozostatkov dopravnou zdravotnou službou.
Toto pripoistenie je platné vo všetkých horských oblastiach na území SR, v ktorých HZS vykonáva svoju činnosť:
- Tatry (Belianske, Nízke, Vysoké, Západné),
- Malá Fatra,
- Veľká Fatra,
- Pieniny,
- Stredné Beskydy,
- Slovenský raj,
- Bukovské vrchy,
- Javorníky,
- Kremnické vrchy,
- Kysucká vrchovina,
- Kysucké Beskydy,
- Moravsko-sliezske Beskydy.
Horská záchranná služba v SR
Výška poistnej sumy pre všetky poistné udalosti jednej poistenej osoby je 10 000 € alebo 15 000 € v závislosti od zvoleného variantu poistenia. Pripoistenie kryje náklady poisteného na technický zásah Horskej záchrannej služby pri jeho záchrane v horskej oblasti na území SR. Ide o náklady na:
- poskytovanie prvej pomoci osobe v tiesni, s vylúčením nákladov, ktoré je zo zákona povinná hradiť zdravotná poisťovňa (t. j. výkon lekára, lieky), náklady na vyhľadávanie (pátranie) a vyslobodzovanie osoby v tiesni,
- pozemnú alebo leteckú prepravu poisteného z miesta zásahu HZS k najbližšiemu dopravnému prostriedku zdravotníckeho zariadenia, prípadne priamo do najbližšieho zdravotníckeho zariadenia v SR,
- prevoz telesných pozostatkov z miesta zásahu HZS do miesta odvozu telesných pozostatkov dopravnou zdravotnou službou.
Toto pripoistenie je platné vo všetkých horských oblastiach na území SR, v ktorých HZS vykonáva svoju činnosť:
- Tatry (Belianske, Nízke, Vysoké, Západné),
- Malá Fatra,
- Veľká Fatra,
- Pieniny,
- Stredné Beskydy,
- Slovenský raj,
- Bukovské vrchy,
- Javorníky,
- Kremnické vrchy,
- Kysucká vrchovina,
- Kysucké Beskydy,
- Moravsko-sliezske Beskydy.
Podmienky pre získanie štátneho príspevku
Požiadavky na žiadateľa:
- trvalý pobyt na území Slovenskej republiky,
- príjem max. do výšky 1,3-násobku priemernej hrubej mzdy v národnom hospodárstve,
- vek – od 18 do 35 rokov v čase podania žiadosti.
Medifón
Informačná linka dostupná 24 hodín denne počas celej doby trvania pripoistenia. Pripoistenie môžete bezplatne získať, ak poistné:
- za pripoistenia je minimálne 100 € ročne po uplatnení všetkých zliav,
- je platené platobným príkazom.
S pripoistením získavate nárok na nasledujúce informačné služby:
- telefonická linka praktického lekára,
- informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR,
- informácie o zdravotníckych zariadeniach, pohotovostných službách a lekárňach na území SR,
- informácie o rehabilitačných zariadeniach na území SR,
- informácie súvisiace s priznaním invalidity,
- informačno-právne poradenstvo.
Telefónne číslo na poskytovateľa informačných služieb je +421 2 4445 0050.
Poskytovateľ služby: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Mediservis
Okrem informačnej linky Medifón máte možnosť požiadať o vypracovanie Druhého lekárskeho názoru vybranými špecialistami z celého sveta až pri 92 diagnózach a využiť dopravu do/zo zdravotníckeho zariadenia v prípade neplánovanej hospitalizácie.
Pre uplatnenie nároku na plnenie z pripoistenia kontaktujte poskytovateľa služieb na telefónnom čísle +421 2 4445 0050.
Mediservis môžete získať bezplatne, ak:
- máte v poistnej zmluve dojednané riziko vážne choroby v počte 24 na poistnú sumu minimálne 15 000 €,
- je poistné platené platobným príkazom.
Poskytovateľ služby: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Vážne choroby v počte 22
Zoznam vážnych chorôb v počte 22 zahŕňa nasledovné choroby:
- infarkt myokardu,
- cievna mozgová príhoda,
- rakovina,
- nezhubný nádor mozgu,
- chronické zlyhanie obličiek,
- zaradenie na čakaciu listinu pre orgánovú transplantáciu,
- operácia vencovitých tepien,
- slepota,
- hluchota,
- kóma,
- Creutzfeldt – Jakobova choroba,
- encefalitída,
- demencia vrátane Alzheimerovej choroby,
- infekcia vírusom HIV v dôsledku uskutočnenia krvnej transfúzie,
- ochorenie pľúc spôsobujúce dychovú nedostatočnosť,
- Parkinsonova choroba,
- paraplégia, tetraplégia, hemiplégia,
- skleróza multiplex (roztrúsená skleróza),
- ťažké popáleniny,
- závažné ochorenia spôsobené prisatím kliešťa,
- bakteriálna meningitída,
- operácia aorty.
Medifón
Informačná linka dostupná 24 hodín denne počas celej doby trvania pripoistenia. Pripoistenie môžete bezplatne získať, ak poistné:
- za pripoistenia je minimálne 150 € ročne po uplatnení všetkých zliav,
- je platené platobným príkazom.
S pripoistením získavate nárok na nasledujúce informačné služby:
- telefonická linka praktického lekára,
- informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR,
- informácie o zdravotníckych zariadeniach, pohotovostných službách a lekárňach na území SR,
- informácie o rehabilitačných zariadeniach na území SR,
- informácie súvisiace s priznaním invalidity,
- informačno-právne poradenstvo.
Telefónne číslo na poskytovateľa informačných služieb je +421 2 4445 0050.
Poskytovateľ služby: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Mediservis
Okrem informačnej linky Medifón máte možnosť požiadať o vypracovanie Druhého lekárskeho názoru vybranými špecialistami z celého sveta až pri 92 diagnózach a využiť dopravu do/zo zdravotníckeho zariadenia v prípade neplánovanej hospitalizácie.
Pre uplatnenie nároku na plnenie z pripoistenia kontaktujte poskytovateľa služieb na telefónnom čísle +421 2 4445 0050.
Mediservis môžete získať bezplatne, ak:
- máte v poistnej zmluve dojednané riziko vážne choroby v počte 22 na poistnú sumu minimálne 10 000 €,
- je poistné platené platobným príkazom.
Poskytovateľ služby: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Ako postupovať pri dopravnej nehode
1. Ak prišlo ku škode na vozidle, majetku alebo zdraví, ste povinný volať políciu v prípade, že ide o dopravnú nehodu v zmysle zákona č.8/2009 Z.z. o cestnej premávke.
Dopravná nehoda je udalosť v cestnej premávke, ktorá sa stane v priamej súvislosti s premávkou vozidla a pri ktorej:
- sa usmrtí alebo zraní osoba,
- sa poškodí cesta alebo všeobecne prospešné zariadenie,
- uniknú nebezpečné veci alebo vznikne hmotná škoda zrejme prevyšujúca 3990 €.
Za dopravnú nehodu sa považuje aj škodová udalosť:
- ak je vodič zúčastneného vozidla pod vplyvom alkoholu alebo inej návykovej látky,
- ak sa účastníci škodovej udalosti nedohodli na jej zavinení alebo ak účastník škodovej udalosti nesplní jednu z nasledovných povinností:
- bezodkladné zastavenie vozidla,
- preukázanie svojej totožnosti inému účastníkovi škodovej udalosti,
- poskytnútie údajov o poistení vozidla,
- zdržanie sa požitia alkoholu alebo inej návykovej látky,
- urobenie vhodných opatrení.
2. Vždy v prípade škodovej udalosti aj dopravnej nehody vyplňte s účastníkom dopravnej nehody tlačivo Správa o nehode. Na tlačive uveďte, kto zavinil dopravnú nehodu a obaja ho podpíšte.
3. Splňte ostatné povinnosti účastníka dopravnej nehody v zmysle zákona.
4. Ak ste spôsobili dopravnú nehodu vy, vyžiadajte si od druhého účastníka dopravnej nehody, ktorému ste spôsobili škodu, osobné údaje, údaje o vozidle a údaje, v ktorej poisťovni má uzatvorené havarijné poistenie.
5. V prípade, že škoda bola spôsobená vám, vyžiadajte si od vinníka jeho osobné údaje, údaje o vozidle a údaje, v ktorej poisťovni má uzatvorené povinné zmluvné poistenie a číslo jeho poistnej zmluvy.
6. V prípade potreby volajte Asistenčnú službu.
7. V prípade škody v zahraničí vždy nahláste škodovú udalosť na polícii v mieste vzniku udalosti a poisťovni písomne doložte výsledky šetrenia polície v úradnom preklade do slovenského jazyka.
Najčastejšie otázky o cestovnom poistení
Je cestovné poistenie obmedzené vekom?
Pre poisteného nie, ale poistník musí byť starší ako 18 rokov.
Ako môžem zadať rodné číslo, ak som sa narodil v zahraničí (cudzí štátny príslušník)?
V takom prípade rodné číslo zložíme z dátumu narodenia klienta (RRMMDD – u žien pripočítame k mesiacu 50, teda klientka narodená vo februári bude mať MM v tvare 52) a za toto šesťčíslie pridáme 9999 (resp. 999 u klientov narodených pred rokom 1954 rokov, pokiaľ systém hlási, že bolo zadané chybné rodné číslo).
Som v zahraničí a z vážnych dôvodov si potrebujem poistenie predĺžiť. Ako mám postupovať?
Je potrebné čo najskôr kontaktovať poisťovňu a dojednať si (najneskôr 10 dní od skončenia pôvodného poistenia) novú poistnú zmluvu online alebo telefonicky alebo prostredníctvom inej osoby (poistníka). Poistenie je takto možné predĺžiť max. o 10 dní.
Aké doklady treba predložiť pri poistnej udalosti?
Požadované doklady sú uvedené v poistných podmienkach pre dané pripoistenie. V prípade potreby má poisťovateľ právo v prípade potreby vyžiadať si od poisteného aj ďalšie doklady.
Ako je možné nahlásiť PU?
Po návrate do SR nahlási klient škodovú udalosť bez zbytočného odkladu jedným z nasledovných spôsobov:
- písomne na adresu:
- sídla: ČSOB Poisťovňa, a. s. Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava,
- poštovú adresu: ČSOB Poisťovňa, a. s., P.O.Box 20, 820 09 Bratislava 29,
- mailom na infolikvidacia@csob.sk.
- telefonicky prostredníctvom call centra likvidácie:
- 0850 311 312,
- 0912 611 612,
- 0906 330 330.
- osobne na Regionálnom centre likvidácie:
- Regionálne centrum Západ, Bojnická 3, 831 04 Bratislava,
- Regionálne centrum Stred, Revolučná 2, 010 01 Žilina,
- Regionálne centrum Východ, Letná 27, Košice..
Sú v rámci pripoistenia batožiny poistené platobné karty, šeky alebo peniaze v hotovosti?
Nie, nie sú poistené.
Celá rodina má poistenie storno poplatkov, vážne ochorie 1 člen rodiny, takže celá rodina necestuje. Preplatí im poisťovňa storno poplatky?
Áno, ak sú všetci členovia rodiny uvedení na jednej poistnej zmluve a majú dojednané poistenie storna zájazdu.
Musím si pripoistiť bežné rekreačné športy?
Bežné športy na rekreačnej úrovni sú zahrnuté v základnom poistení (lyžovanie a snowboardning na vyznačených tratiach, šnorchlovanie, plávanie, bežkovanie, turistika, jazda na banáne a pod.). Nie je potrebné pripoistiť si ich.
Môžem si dojednať pripoistenie úrazu, ak sa budem venovať rizikovým športom?
Nie.
Čo ak budem mať problém so zubami?
Ošetrenie zubov je kryté iba v prípade, ak dôvodom nie je zanedbaná starostlivosť. Poisťovňa je oprávnená žiadať doklad o absolvovaní preventívnej zubnej prehliadky.
Sú chronické ochorenia kryté v rámci liečebných nákladov?
Nie.
Sú kryté zdravotné ťažkosti v súvislosti s tehotenstvom?
Áno, ale iba do 26.týždňa. Pôrod je vo výluke.
Sú poistené aj veci ponechané v aute?
Áno, avšak musia byť skryté z dohľadu.
Je krytá profesijná zodpovednosť?
Nie je krytá. Krytá je len zodpovednosť z občianskeho života.
Čo ak budú demonštrácie, resp. nepokoje v krajine, do ktorej cestuje klient?
Poistné udalosti, ktoré vznikli v takejto súvislosti, nekryjeme.
Môže prísť k obmedzeniu poistného plnenia v prípade, ak je klient pod vplyvom alkoholu?
Akékoľvek poistné udalosti, ktoré vznikli pod vplyvom alkoholu, sú všeobecne vylúčené z poistného krytia.
Ako je možné zrušiť cestovné poistenie ešte pred jeho začiatkom?
Pred začiatkom poistenia môže poistník bez udania dôvodu ukončiť poistnú zmluvu na základe písomnej výpovede s tým, že výpoveď musí byť poisťovateľovi doručená najneskôr jeden deň pred dňom uvedeným v poistnej zmluve ako začiatok poistenia.
Je potrebné, aby pripoistenie nepojazdného vozidla mali všetci cestujúci v jednom aute?
Áno, pretože náklady spojené s takouto poistnou udalosťou budú preplatené iba tým spolujazdcom, ktorí mali uzatvorené aj toto pripoistenie.
Môže si ako nepojazdné vozidlo klient poistiť aj motorku?
Áno.
Môže si nepojazdné vozidlo poistiť šofér, ktorý nie je majiteľom vozidla?
Osobné motorové vozidlo môže byť vo vlastníctve alebo držbe aj inej osoby ako poisteného, ak poistený užíva vozidlo oprávnene so súhlasom vlastníka alebo držiteľa vozidla. Vozidlo nesmie byť staršie ako 10 rokov.
Zoznam SEPA krajín
Krajiny EHP
- Belgicko,
- Bulharsko,
- Cyprus,
- Česko,
- Dánsko,
- Estónsko,
- Fínsko,
- Francúzsko,
- Grécko,
- Holandsko,
- Chorvátsko,
- Írsko,
- Litva,
- Lotyšsko,
- Luxembursko,
- Maďarsko,
- Malta,
- Nemecko,
- Poľsko,
- Portugalsko,
- Rakúsko,
- Rumunsko,
- Slovenská Republika,
- Slovinsko,
- Španielsko,
- Švédsko,
- Taliansko,
- Veľká Británia,
- Island,
- Lichtenštajnsko,
- Nórsko.
Ostatné krajiny
- Švajčiarsko,
- Monako,
- San Marino,
Autonómne oblasti
- Alandské ostrovy,
- Azory,
- Ceuta a Melilla,
- Francúzska Guyana,
- Gibraltár,
- Guadalupe,
- Kanárske ostrovy,
- Madeira,
- Martinik,
- Mayotte,
- Réunion,
- Svätý Bartolomej,
- Svätý Martin,
- Saint Pierre a Miquelon.
Hypotéka s poistením vodiča
Uzatvorte si k hypotéke v rámci kampane Úrazové poistenie vodiča, získajte odmenu vo výške prvého ročného poistného 60,50 €.
Podmienky získania odmeny
- zmluva o hypotéke v ČSOB do 30.6.2017
- zaplatené Úrazové poistenie vodiča do 30.6.2017
- účet ČSOB Pohoda alebo ČSOB Extra Pohoda
Poistníkom je vždy dlžník, ktorý je v Zmluve o úvere uvedený ako prvý v poradí a odmena bude klientovi vyplatená len raz, aj v prípade ak si uzavrie viacero úverov a poistení. Klientovi bude odmena vyplatená na účet vedený v ČSOB uvedený v Zmluve o úvere, po skončení kampane, najneskôr do 31.8.2017. Úrazové poistenie vodiča sa riadi Všeobecnými poistnými podmienkami ČSOB Poisťovne účinnými od 1.1.2016. Poistným plnením je buď doživotná renta vodiča po dopravnej nehode s trvalými následkami poškodenia nad 50%, alebo pri jeho smrti jednorazovo pozostalým. Viac informácií v pobočke alebo na www.csob.sk.
Zoznam podporovaných prehliadačov
Pre plnú funkčnosť zriadenia účtu online využite niektorý z podporovaných prehliadačov:
Google Chrome | FireFox | Microsoft Edge | Opera | Safari | |
---|---|---|---|---|---|
Windows 10 | x | x | x | x | |
Windows 10 Mobile | x | ||||
Windows 7, 8 | x | x | x | ||
Android | x | x | x | ||
Mac OS X | x | x | x | ||
iOS |